تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820352873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت نظاره‌گر دست و پا زدن پرسپوليس!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: وزارت نظاره‌گر دست و پا زدن پرسپوليس!
گويا قرار نيست چيزي درست شود. حداقل نه به اين زودي ها، يا طبق آن وعده هايي كه داده شده بود
گويا قرار نيست چيزي درست شود. حداقل نه به اين زودي ها، يا طبق آن وعده هايي كه داده شده بود. شايد هم مثل هميشه دري به تخته خورد و اوضاع موقتا سرو سامان گرفت. اما باز هم همه چيز موقتي خواهد بود نه بيشتر.
پروين كه كار را به دست گرفت، به اميد وعده هايي كه به او داده شده بود آمد. قرار بود هم از وزارت پول برسد و هم متمولاني كه مي‌خواستند به باشگاه راه پيدا كنند دست به جيب شوند. پروين هم روي همين حرف‌ها جلو رفت و قول هم داد. چون قول هم گرفته بود. اما نه وزارت دست به جيب شد و نه با حضور عابربانك موافقت شد. او هم رفت در جبهه مخالفان پروين كه جز رويانيان نبود. به نظر مي‌رسيد دايي و پروين براي حفظ ظاهر هم كه شده، اين چند ماه اندك را با هم به شكلي مدارا كنند اما هيچ چيز آنگونه كه انتظار مي‌رفت نشد. دست دوستي دادن مخالفان پروين از يك سو، ائتلاف آنها با بازيكنان و كادر فني و اعتصاب بازيكنان از سوي ديگر و مقابله به مثل پروين البته به صورت نامحسوس و با پيش انداختن مايلي كهن كه دشمن درجه يك دايي است از سوي ديگر باعث شد پرسپوليس بيش از هر زمان ديگري در حاشيه فرو برود.
در اين بين تنها يك روزنه اميد وجود داشت و آن هم مطرح شدن دوباره بحث خصوصي‌سازي سرخابي‌هاي پايتخت بود كه اگر چه بارها تكرار و تكرار شده بود و هرگز هم به نتيجه نرسيده بود اما اين بار به نظر مي‌رسيد قرار است متفاوت از دفعات قبل باشد و در صورت صحت، مي‌توانست پاياني باشد بر ناكامي‌هاي سرخپوشان.
گفته مي‌شد حسابرسي‌هاي باشگاه يك‌شنبه تمام مي‌شود و تكليف تيم روشن. به همين دليل هم از هر گونه اقدامي توسط پروين ممانعت به عمل آمد. يعني نه بانك رسالت مي‌توانست كمك حال مالي باشد و نه هيچ اسپانسر ديگري. باشگاه آنقدر گير و گرفت مالي داشت كه اجازه يك شروع تازه به آن داده نشود. حداقل نه تا وقتي كه تكليف پرونده‌هاي قبلي روشن نشده است. اما اين ممانعت دست و پاي پروين را كاملاً بسته است. او اين بار نه در قامت مدير فني، كه به عنوان سرپرست موقت يا همان مديرعامل باشگاه است كه واژه كشك برخورد كرده، چراكه عملا هيچ اقدامي نمي‌تواند انجام دهد و وزارت هم از هر گونه فعاليت اقتصادي‌اش جلوگيري كرده است و اين مسئله شرايط تيم را بيش از هر زمان ديگري به هم ريخته است.
بازيكنان از عدم دريافت مطالباتشان شاكي هستند. هر چند كه نتيجه اين نارضايتي اعتصابي بود كه نتيجه‌اش شد تساوي برابر فجر و جا ماندن از كورس قهرماني اما باز هم تغييري در اوضاع مالي تيم به وجود نياورد. حالا صداي آنها از اردوي مازندران هم شنيده مي‌شود. محمد پنجعلي سرپرست باشگاه هم ديگر حرفي براي گفتن ندارد، او حتي مقابل اينكه آيا بازيكنان بار ديگر اعتصاب خواهند كرد يا نه هم جوابي ندارد و تنها سري به نشانه تأسف تكان مي‌دهد. سرپرست پرسپوليس هر روز به اميد شنيدن خبري تازه و براي ممانعت از بروز هر گونه شايعه‌اي راهي باشگاه مي‌شود اما باشگاهي كه خبري در آن نيست و تصميمي در اتاق‌هايش گرفته نمي‌شود، چراكه اساساً اجازه‌اي براي تصميم‌گيري وجود ندارد.
اين در حالي است كه در اين بلبشو، دايي و پروين همچنان به راه خود مي‌روند. سرمربي پرسپوليس همچنان تحت تاثير مشاوره هايي است كه مخالفان مديرعامل جديد به او مي‌دهند، به طوري كه روي سكوهاي ورزشگاه شهيد وطني قائمشهر دايي را به شدت تشويق و عليه پروين موضع‌گيري كرده و فحاشي مي‌كنند. از سوي ديگر پروين با مايلي كهن و ديگر مخالفان دايي هم پياله مي‌شود و ترجيح مي‌دهد آنها را جلو بيندازد تا خودش مستقيم برابر دايي بايستد. البته پروين هر گونه ائتلافي عليه دايي را رد مي‌كند. همين‌طور جلسه با مايلي كهن و مصطفوي در مانتو فروشي را: «مصطفوي را چند ماه است و مايلي كهن را هم بعد از جلسه پيشكسوتان نديدم. ضمن اينكه اگر قرار باشد جلسه بگذارم، در باشگاه خواهد بود. » اما واقعيت اين است هم او عليه دايي كار مي‌كند و هم دايي عليه او و نتيجه اين دشمني‌هاي زيركانه چيزي نخواهد بود جز خم شدن كمر پرسپوليس در اين شرايط حساس.
وزارت هم كه فعلا دست روي دست گذاشته و به تماشا نشسته است. خادم، مأمور ويژه بررسي پرونده خصوصي شدن سرخابي‌هاي پايتخت كه قرار بود تا قبل از پايان امسال ماجرا را ختم به خير كند تا تكليف اين تيم مشخص شود، حالا حرف‌هايش معنايي جز اين ندارد كه حالا حالا‌ها خبري از خصوصي شدن اين تيم نيست و تا آن زمان هم مشكلات مالي تيم به قوت خود باقي است و از فعاليت‌هاي اقتصادي باشگاه ممانعت مي‌شود. مسئله‌اي كه پروين را برآن داشت تا نامه‌اي براي تغيير نظر گودرزي به وزير ورزش بنويسد و حالا هم قرار است جلسه‌اي طي امروز و فردا با حضور اعضاي هيئت مديره تشكيل شود كه نماينده‌اي نيز از باشگاه براي پيگيري اين مسئله راهي وزارت ورزش و جوانان شود.
پروين معتقد است پس از مذاكرات چند هفته‌اي با مديران بانك رسالت با اين بانك به عنوان اسپانسر فصل آينده به توافق رسيده و آنها قبول كردند كه نيمي از مبلغ قرارداد را در مقطع كنوني به باشگاه پرداخت كنند تا مشكلات مالي تيم و باشگاه حل و فصل شود. مبلغ قرارداد پرسپوليس با بانك رسالت براي فصل آينده به گفته سرپرست موقت سرخپوشان مبلغ قرارداد پرسپوليس با اين بانك قابل توجه است و مي‌تواند ركورد اسپانسر پيراهن را بشكند و بر اساس توافق موجود، سرخپوشان مي‌توانند مشكلات مالي بازيكنان و تيم را تا حد زيادي حل و فصل كنند. اما با توجه به اقدامات وزارت ورزش، باشگاه پرسپوليس نمي‌تواند هيچ فعاليت اقتصادي انجام داده و از اين قرارداد و توافق استفاده ببرد. مسئله‌اي كه پروين در تلاش است تا آن را حل و فصل كرده و بتواند تيم را قبل از آنكه از هم بپاشد جمع و جور كند.  اما نكته ديگري كه در اين بين وجود دارد، صحبت‌هاي سربسته خادم در خصوص وضعيت پرسپوليس است. مأمور ويژه وزارت ورزش گفته كه طي روزهاي آينده اتفاقات جديدي در پرسپوليس رخ خواهد داد كه بايد ديد اين اتفاقات در چه زمينه‌اي است و آيا مي‌تواند گره از مشكلات اين باشگاه باز كند يا شرايط سرخپوشان را بغرنج‌تر مي‌كند. اتفاقي كه هنوز رمز گشايي نشده است.

نویسنده : دنيا حيدري 
منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: 24 اسفند 1392 - 23:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن