تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806625317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معارضين سوري به‌دنبال فروش «جولان» به اسرائيل


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: معارضين سوري به‌دنبال فروش «جولان» به اسرائيل
ائتلاف معارضان سوري در اقدامي عجيب با ارائه طرحي به مقامات رژيم‌صهيونيستي، از اين رژيم درخواست كرده‌اند كه با دخالت مستقيم نظامي در سوريه، براي هميشه بلندي‌هاي جولان را در اختيار داشته باشد. اين اقدام معارضان، با واكنش برخي محافل سياسي عرب مواجه شده است.


 «كمال اللبواني» عضو هيئت ائتلاف معارضان سوري روز شنبه در مصاحبه با روزنامه العرب طرحي را براي گفت‌و‌گو و رسيدن به توافق صلح با اسرائيل ارائه داده است و در آن از رژيم صهيونيستي درخواست كرده تا در سوريه دخالت مستقيم نظامي داشته باشد و يك منطقه پرواز ممنوع بر فراز مناطق جنوبي سوريه ايجاد كند. اللبواني گفت كه چرا جولان را در مذاكره نفروشيم اين بهتر از آن است كه سوريه و جولان را با هم از دست دهيم. وي افزود: هرگاه موضوع جولان را مطرح مي‌كنم من در واقع چيزي را مي‌فروشم كه قبلاً از دست رفته است و ما جولان را با مرور زمان از دست خواهيم داد. وي افزود كه بشار اسد، رئيس‌جمهور سوريه نمي‌تواند بر ملت سوريه پيروز شود و در مقابل، دنيا نيز به تكفيري‌ها اجازه نخواهد داد كه در جنگ با بشار اسد پيروز شوند و همچنين كشورهاي همسايه سوريه اجازه نخواهند داد كه تكفيري‌هاي تندرو جايگزين اسد شوند. به گفته اللبواني، اين راهبرد، شامل برقراري منطقه پرواز ممنوع در منطقه جنوب سوريه با استفاده از سامانه پاتريوت اسرائيل و سامانه‌هاي دفاعي و موشكي است. اللبواني به توجيه خاص خود به اختلاف دخالت اسرائيل در سوريه و لبنان اشاره مي‌كند و ادامه مي‌دهد كه دخالت اسرائيل در لبنان با دخالت آن در سوريه فرق دارد؛ اسرائيل در جنوب لبنان به عنوان اشغالگر وارد شده، ولي در سوريه به عنوان يك نيروي رهايي‌بخش وارد مي‌شود.    اسرائيل در جنوب لبنان احساسات دشمني داشته، ولي در سوريه دوست است. اين اقدام معارضان درحالي است كه مردم شهر خربه الشياب در منطقه جولان سوريه ديروز در حمايت از ارتش و دولت اين كشور تظاهرات كردند. به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه الاخباريه سوريه، شركت‌كنندگان در اين تظاهرات با سردادن شعارهايي مخالفت خود را با فعاليت گروه‌هاي تروريستي و تكفيري در سوريه اعلام كردند. تظاهركنندگان دخالت‌هاي تركيه و قطر در امور داخلي سوريه را محكوم كردند. در شرايط كنوني، اقدام معارضان مي‌تواند موضع كشورهاي عربي را نسبت به حمايت ضمني از بشار اسد تغيير دهد، زيرا رژيم صهيونيستي از زمان اشغال فلسطين در بين كشورهاي عرب منفور بوده و اكنون فروش برخي مناطق عربي به اين رژيم غاصب، ملي گرايان عرب را به واكنش وا مي‌دارد. كمپين حمايت از نامزدي اسد كليد خورد حاميان رئيس‌جمهوري سوريه كمپيني را در حمايت از نامزدي بشار اسد در انتخابات رياست‌جمهوري آتي در شهر حمص برپا كردند. به گزارش ايسنا، به نقل از سايت الوطن العربي، در منطقه النزهه، در مركز شهر حمص، بنرهاي بزرگي برافراشته شده كه روي آنها جملاتي در حمايت از بشار اسد، نوشته و از وي خواسته شده تا در انتخابات رياست‌جمهوري آتي نامزد شود. روي يكي از اين پلاكاردها خطاب به اسد نوشته شده است: «تو نماد كرامت و بزرگي سوريه هستي و ما از تو مي‌خواهيم براي تصدي پست رياست‌جمهوري سوريه نامزد شوي.» شهر حمص يكي از مكان‌هاي مهم براي مخالفان سوريه است؛ چراكه از اين شهر بود كه تظاهرات و اعتراض‌ها عليه نظام سوريه از اواسط مارس 2011 آغاز شد. كمپين حمايت از نامزدي بشار اسد هرچند به صورت غيررسمي در شهر حمص آغاز شده است، اما اسد تاكنون رسماً اعلام نكرده تصميم دارد در انتخابات رياست‌جمهوري سال جاري ميلادي نامزد شود. حاميان رئيس‌جمهور سوريه اميدوارند كه ثبات در اين كشور كه از سه سال گذشته شاهد درگيري‌هاي خونين است، برقرار شود.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: 24 اسفند 1392 - 21:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن