تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هراس اسرائیل از تجربه رزمی حزب الله در جنگ سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
هراس "اسرائیل" از تجربه رزمی حزب الله در جنگ سوریه
محافل رژیم صهیونیستی درباره تجربه رزمی حزب الله لبنان در جنگ سوریه نگران هستند.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار ؛ کارشناسان صهیونیست تاکید می کنند حزب الله از تجربیات رزمی خود در سوریه در هر جنگی با اسرائیل در آینده استفاده خواهد کرد. 


مشارکت حزب الله در درگیری ها در سوریه به عامل نگرانی جدی برای فرماندهان اسرائیلی تبدیل شده است، زیرا نیروهای حزب الله تجربه نظامی در این درگیریها را به دست می آورند. نیروهای حزب الله در این درگیریها تجربیات جنگی به دست می آورند. 


در ادامه این گزارش آمده است: عامل دیگر نگرانی اسرائیل آن است که بشار اسد رئیس جمهور سوریه در پاسخ به کمک های حزب الله، سلاح های پیشرفته ای در اختیار آن قرار خواهد داد که در نهایت امکان استفاده از آنها علیه اسرائیل وجود دارد.


گزارشگر این شبکه خاطر نشان کرد: این مقام صهیونیستی تاکید کرد حزب الله سامانه های پیشرفته سطح به هوا، هواپیماهای بدون سرنشین و تجهیزات الکترونیکی پیشرفته ای در اختیار دارد و ممکن است تمایل داشته باشد جنگ جدیدی را با اسرائیل آغاز کند که برای این رژیم دردناکتر خواهد بود.


روزنامه نیویورک تایمز همچنین به احتمال مشارکت حزب الله در فعالیت هایی علیه ارتش اسرائیل در منطقه اشغالی جولان سوریه اشاره کرد که می تواند پاسخی به حمله این رژیم به مواضع حزب الله نزدیک مرزهای لبنان و سوریه باشد.


این روزنامه آمریکایی به نقل از کارشناسان صهیونیست تاکید کرد این رژیم تصور می کند حزب الله به حملات به کاروان های انتقال سلاح های پیشرفته برای آن پاسخ نخواهد داد، زیرا درگیر جنگ در سوریه است.






انتهای پیام / 






تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 273]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن