تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820981832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفسیر سی ان ان از رای ممتنع چین به قطعنامه پیشنهادی امریکا/ پکن از تکرار موضوع کریمه در تبت نگران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تفسیر سی ان ان از رای ممتنع چین به قطعنامه پیشنهادی امریکا/ پکن از تکرار موضوع کریمه در تبت نگران است تهران - ایرنا - خبرنگار شبکه خبری ˈسی ان انˈ آمریکا در تفسیر رای ممتنع چین به قطعنامه پیشنهادی آمریکا در محکومیت همه پرسی کریمه اوکراین گفت: چین دیدگاه محتاطی دارد و از تکرار قضیه کریمه در مناطقی از چین مانند ˈتبتˈ نگران است.


به گزارش ایرنا ، روسیه دقایقی پیش با وتوی قطعنامه پیشنهادی آمریکا در محکومیت همه پرسی روز یکشنبه ˈکریمهˈ اوکراین، از تصویب آن جلوگیری کرد.
از مجموع 15 کشور عضو شورای امنیت، 13 کشور به قطعنامه پیشنهادی آمریکا رای مثبت و چین نیز رای ممتنع داد.
سامانتا پاور نماینده آمریکا در پی اقدام روسیه در وتوی این قطعنامه ، در سخنان شدید اللحنی روسیه را مورد حمله قرار داد و گفت: روسیه اکنون ˈمنزوی ، تنها و در موضع اشتباهˈ است و جلوی تصویب این قطعنامه را گرفت همانطور که جلوی ورود ناظران بین المللی و عبور کشتی های اوکراین را گرفته است.
وی افزود: این اقدام روسیه پیامدهایی دارد و روسیه نمی تواند وضعیت کریمه را تغییر دهد؛ کریمه امروز بخشی از اوکراین است؛ فردا بخشی از اوکراین خواهد بود و یک هفته دیگر هم بخشی از اوکراین خواهد تا زمانی که وضعیت آن مطابق با قانون اوکراین و قوانین بین المللی تغییر کند.
خبرنگار سی ان ان گفت: من در سال های اخیر چنین صحبت های شدیدی بین آمریکا و روسیه به یاد ندارم.
وی افزود: رای ممتنع چین موجب خشنودی آمریکا ، انگلیس و فرانسه است زیرا این کشورها خواستار جانبداری چین از روسیه همانند مساله سوریه نبودند.
خبرنگار سی ان ان اظهار کرد که این موضوع چین ناشی از نگرانی این کشور در مورد تکرار احتمالی چنین موضوعی در بخشی از مناطق چین مانند تبت است.
مترجمام**1078** 1917
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن