تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806922976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاست های اقتصادی با نگاه اسلامی در کشور نهادینه شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سیاست های اقتصادی با نگاه اسلامی در کشور نهادینه شود رفسنجان - ایرنا - امام جمعه رفسنجان گفت: باید در کشور سیاست های اقتصادی را با نگاه اسلامی نهادینه کنیم تا تاثیرگذار باشد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈعباس رمضانی پورˈ روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان افزود: اگر از گذشته برای اجرای اقتصاد مقاومتی تلاش می کردیم اکنون مشکلی در بحث اقتصادی نداشتیم.
وی تصریح کرد: مردم ما دچار تنگناهای معیشتی شده اند و برای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی که برای کشور امری حیاتی و برای رهبر فرزانه انقلاب نیز مهم است باید همه افراد دست به دست هم دهند تا شاهد رشد و شکوفایی کشور باشیم و دشمن را مایوس کنیم.
وی گفت: باید با نگاهی بلندمدت برای آینده اقتصاد کشورمان برنامه ریزی شود تا اقتصاد ایران در آینده تضمین شود و گریبانگیر مشکلات نشود.
امام جمعه رفسنجان افزود: هر یک از ما علاوه بر اینکه در برابر کارهای خود مسوول هستیم، در برابر فرامین رهبرمان نیز در راستای برداشتن قدم های محکم مسوول هستیم.
وی گفت: معظم له جلساتی را با فعالان اقتصادی و سران مجلس داشتند و در این امر جدی و مصمم هستند و ما نیز باید در این موضوع جدی باشیم و عزم خود را در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی جزم کنیم.
وی بیان کرد: افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و کمیته کارگری اقشاری آسیب پذیرند که باید با برنامه ریزی کاری کنیم تا کمترین آسیب را ببینند.
حجت الاسلام رمضانی پور، ادامه داد: رفسنجان با کمبود منابع آبی مواجه است و تک محصولی و کم محصولی باعث بیکاری جوانان و در نتیجه ازدواج دیر هنگام آنها شده است.
وی گفت: اعضای شوراهای اسلامی در روستاها شیوه های نوین آبیاری قطره ای و چگونگی استفاده از آفت کش ها و راه های موثر جایگزین برای روش های سنتی را به کشاورزان معرفی کنند و این را ترویج دهند تا رونق اقتصادی شهرستان بیشتر از پیش مشهود باشد.
امام جمعه رفسنجان گفت: برای ساخت و تکمیل مصلاهای های کشور بودجه ای تخصیص نمی یابد و افراد چه دولتی و چه شخصی در ساخت و تکمیل این مصلاها اقدام نمایند تا جوابگوی نیازهای معنوی و مذهبی باشند.
وی خاطرنشان کرد: پنج میلیارد ریال برای آغاز فاز اول مصلای رفسنجان هزینه شده است و امیدواریم این کمک های مردمی و دولتی افزایش یابد تا تکمیل شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان هم در این نشست گفت: مردم ولایی رفسنجان 927 شهید تقدیم انقلاب و اسلام کردند و 788 نفر نیز جانباز بالای 25 درصد شده اند.
ˈعلی رسولیانˈ به وجود هزار و 465 نفر جانباز زیر 25 درصد در رفسنجان اشاره کرد و افزود: اگر ایثارگری و جانفشانی، آزادگی و غیرتمندی رزمندگان نبود چه بسا امروز جایگاهی در حد استقلال نداشتیم.
وی با بیان اینکه اقتدار و امنیت کشور را مرهون خون شهدا هستیم، تصریح کرد: اگرچه جنگ تمام شده اما افرادی در این بحبوحه جانباز شدند و اثرات جنگ، اختلال در اعصاب و روان آنها به وجود آورده است و مسوولان ادارات باید در تکریم این افراد کوشا باشند و بدانند که نجات کشور به دست این عزیزان بوده است.
رسولیان، به دیدار از اعضای هزار و 600 خانواده شهدا و ایثارگران رفسنجان در سال گذشته اشاره و بیان کرد: دغدغه بیشتر فرزندان شاهد و ایثارگر اشتغال است که طبق دستورالعمل دولت ارگان های دولتی باید 25 درصد از استخدام های خود را به گرفتن نیروهای فرزندان شاهد و ایثارگر اختصاص دهند و در درجه بعد بخش های خصوصی نیز در به کار گرفتن این فرزندان تلاش کنند.
وی خاطرنشان کرد: 82 گلزار شهدا در سطح شهرستان رفسنجان وجود دارد که از این تعداد 38 مورد بازسازی شده و 7 مورد نیز در دست بازسازی است.ک/2
7443/8154/2624
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن