تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802809174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی وضعيت فني و ايمني ناوگان مسافربري جاده اي در 15 پایانه مسافربری آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی برقی به مهر خبر داد؛
بررسی وضعيت فني و ايمني ناوگان مسافربري جاده اي در 15 پایانه مسافربری آذربایجان غربی
ارومیه - خبرگزاری مهر: رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی از بررسی وضعيت فني و ايمني ناوگان مسافربري جاده اي در 15 پایانه مسافربری استان طی تعطیلات نوروز 93 خبر داد.



بهزاد برقی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام اینکه در راستای اجراي بهينه طرح نوروزي امسال 6 تيم 3 نفره براي انجام بازديدهاي محسوس و نامحسوس از وضعيت فني و ايمني ناوگان مسافربري جاده اي استان تشکيل شده، افزود:بررسي روند خدمات دهي در ناوگان مسافربري و تلاش براي ارائه بهترين و کيفي ترين خدمات و نظارت بر خدمات دهي مجتمع هاي خدماتي و رفاهي را در سطح استان عهده دار هستند. وی از اغاز اجرای طرح نوروزی از 25 اسفند ماه سال جاري تا 15 فروردين ماه سال آينده همزمان با سراسر کشور، اظهار داشت: به مناسبت اين ايام 3 دوره آموزشي براي مديران فني شرکتها و موسسات مسافربري استان براي بازآموزي چگونگي انجام بازديدهاي فني و تاکيد برجديت بيشتر مديران در کنترل شاخصه هاي ايمني و فني ناوگان برگزار شده است. رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی از حضور شبانه روزي و تمام وقت نمايندگان اداره کل در 5 پايانه مرزي زميني استان خبر داد و اعلام کرد: آمادگي براي استقبال از مسافران خارجي ورودي به ايران از طريق مرزهاي آذربايجان غربي با ارائه شيريني و تبريک عيد از طريق نصب بنرهاي خوشامدگويي و تبريک به زبان هاي فارسي، ترکي استانبولي، آذري و کردي و انگليسي ايجاد شده است. برقی با بيان اينکه فرم‌هاي نظرسنجي بين مسافران در اتوبوس‌ مسيرهاي مختلف با هدف رفع مشکلات احتمالي در روند خدمات دهي ناوگان تهيه و توزيع شده است، گفت: برخورداري از تجهيزات پيشرفته در حمل و نقل، توسعه و ايمني امکانات سفرها و جاده ها، هوشمندسازي جامع سيستم هاي شناسايي ناوگان، رانندگان و توزيع سفر و حمل و نقل کاﻻ، افزايش سطح کيفي خدمات، توسعه مراکز پيشرفته معاينه فنی و همچنين گسترش سيستم هاي مديريت، کنترل سرعت و سبقت در جاده ها از جمله اقدامات است. وی با اشاره به فعال بودن یک هزار دستگاه اتوبوس، یک هزار و 500 دستگاه ميني بوس و یک هزار و 300 دستگاه سواري با حدود 73 هزار و 500 عدد صندلي برای جابجايي مسافران خبر داد و اعلام کرد: 85 درصد ناوگان اتوبوس، اتوبوس ویژه بوده بطوریکه و 150 دستگاه اتوبوس VIP مشتمل بر اتوبوس هاي تخت شو، مانيتوردار و ... در اين ايام فعال خواهندبود. برقی ادامه داد: هماهنگي با انجمن صنفي شرکتها و موسسات مسافربري استان مبني بر پيش فروش بليط از تاريخ 11 اسفندماه امسال از طريق سايت هاي اينترنتي و همچنين از تاريخ 18 اسفند ماه به بعد توامان ازطريق سايت هاي فروش اينترنتي و دفاتر فروش بليط سطح شهر و داخل پايانه هاي مسافربري انجام شده است. رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی با بیان اینکه همچنین سیستم پیامک کوتاه راه اندازی شده، ادامه داد: شماره پیامکی در بلیط های اتوبوسها درج و مسافران می توانند در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهادی با این سامانه ارتباط برقرار کنند. برقی متوسط عمر ناوگان اتوبوس را 12.18 سال، مینی بوس را 24.6 و سواری را 7.7 سال دانست و اعلام کرد: برنامه نوسازی ناوگان اتوبوس به شرط اسقاط اتوبوس فرسوده با بالای 15 سال در صورت رضایت مالک با ارائه تسهیلات یک میلیارد ریال اجرایی می شود. وی از نوسازی 57 دستگاه اتوبوس مسافربری استان از ابتدای سالجاری تا کنون خبر داد و با اشاره به افزایش چهار درصدی نسبت به سال گذشته، ادامه داد: بالغ بر 7 میلیون مسافر از ابتدای سالجاری تا کنون توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده که این میزان سالانه بيش از 13 ميليون مسافر در مسيرهاي درون استاني و برون استاني است.


۱۳۹۲/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن