تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818861518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان قزوین پذیرای 20 هزار نفر در مناطق عملیاتی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین برزگر:
استان قزوین پذیرای 20 هزار نفر در مناطق عملیاتی است
قزوین- خبرگزاری مهر: جانشین فرماندهی سپاه استان قزوین گفت: با تمهیدات فراهم شده در مناطق عملیاتی جنوب آماده اسکان حدود 20 هزار نفر از کاروان راهیان نور اعزامی از استان قزوین هستیم.



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس برزگر در جلسه توجیهی شهرداران برای آمادگی در تعطیلات نوروزی که ظهر شنبه در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: کاروان راهیان نور از فعالیت های خوب فرهنگی است که در حفظ روحیه ایثار و شهادت در میان جوانان و نوجوانان بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: امسال حدود پنج هزار دانش آموز و سه هزار دانشجو به مناطق عملیاتی اعزام شده اند و با تمهیدات فراهم شده در هشت اردوگاه استان در این مناطق و استقرار آشپز اختصاصی زمینه اسکان و پذیرایی حدود 20 هزار نفر را فراهم کرده ایم.

سرهنگ برزگر افزود: با همکاری استانداری و مسئولان دستگاههای اجرایی و شهرداران امیدواریم در ایام تعطیلات نوروزی هم بتوانیم گروههای پیش بینی شده را بخوبی اعزام و پذیرایی کنیم تا این سفر معنوی به نحو مطلوبی برگزار شود و خاطرات ارزشمندی در ذهن جوانان بگذارد.

این مسئول بیان کرد: اعزام هر نفر به اردوی راهیان نور حدود 140 هزار تومان هزینه دارد که نیمی از آن هزینه ایاب و ذهاب است که اگر شهرداری ها در این زمینه مشارکت کنند بخشی از مشکلات حل می شود.

جانشین فرمانده سپاه استان تصریح کرد: در شرایطی که استکبار برای آسیب زدن به نظام اسلامی از هیچ حرکتی فروگذار نیست و با تهاجم فرهنگی تلاش می کند اذهان آینده سازان کشور را منحرف کند حرکت ارزشمند راهیان نورسد محکمی در برابر این توطئه است که همه وظیفه داریم این کاروانها را تقویت کنیم.  

این مسئول یادآورشد: خوشبختانه هر سال وضعیت اعزام کاروانها بهتر از قبل می شود و تلاش می کنیم 10 هزار نفر از محلات و سه هزار نفر به صورت خودجوش به مناطق جنوب اعزام شوند که از شهرداران استان انتظار داریم در تامین وسیله ایاب و ذهاب همکاری کنند.

برزگر تصریح کرد: اردوی کاروان راهیان نور یک کار جهادی است و تداوم آن هم به عزمی همه جانبه و روحیه جهادی نیاز دارد تا این حرکت فرهنگی نتیجه بخش باشد.

در این مراسم شهرداران استان برای اجرای تعهدات خود در همراهی با اعزام کاروان راهیان نور و تامین بخشی از هزینه ایاب و ذهاب زائران این سفر معنوی اعلام آمادگی کردند.

در این نشست ایرج زاهد پور به عنوان مدیرکل جدید امور شهری و شوراهای استانداری قزوین منصوب شد.

زاهد پور ضمن تشکر از مساعدت و همراهی شورای شهر محمدیه برای ایجاد شرایط در خدمتگزاری مسئولیت جدید اظهارداشت: در سال آینده باید تلاش کنیم تا جایگاه شوراها تقویت شود و از این ظرفیت مردمی بیشترین استفاده را ببریم.

وی افزود: تقویت ارتباط شوراها با مدیران استانی از دیگر مشکلاتی است که به جایگاه شوراها آسیب می رساند لذا این موضوع نیز در اولویت برنامه های این اداره کل قرار خواهد گرفت.


۱۳۹۲/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن