تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819044418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکهزار و 400 نفر از بویین زهرا به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یکهزار و 400 نفر از بویین زهرا به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بویین زهرا، از اعزام یکهزار و 400 زایر از این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام نوروز خبر داد.


سرهنگ ˈحسن رجبیˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، ضمن تشریح برنامه های کاروان راهیان نور در این شهرستان افزود: اعزام زائران از 28 اسفند سال 92 شروع می شود و تا هشتم فروردین 93 ادامه می یابد.
وی، راهیان نور را بزرگترین برنامه فرهنگی کشور خواند و اظهار کرد: اعزام کاروان های راهیان نور که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است در پیوند نسل جوان با شهدا نقش بسزایی دارد.
فرمانده سپاه شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: راهیان نور فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت و بصیرت را در جامعه زنده تر می کند.
این مسوول خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی است تا جوانان تجدید میثاقی با آرمان های شهدا داشته باشند و از نزدیک با رشادت ها و دلاورمردی این عزیزان آشنا شوند.
رجبی با بیان اینکه در جلسات متعدد تمهیدات لازم برای اعزام کاروان های راهیان نور شهرستان بوئین زهرا در نظر گرفته شده است، افزود: امسال سعی خواهیم کرد هماهنگی ها در حین سفر بیشتر از سال های گذشته باشد و به مدد الهی کوچک ترین مشکلی در اعزام کاروان ها نداشته باشیم.
فرمانده سپاه شهرستان بویین زهرا اعلام کرد: متقاضیان می توانند از 14 اسفند ماه جهت اعزام به این سفر معنوی به حوزه های مقاومت بسیج محلات مراجعه کنند و اولویت ثبت نام با نفراتی است که اولین توفیق حضور را داشته و در حلقه های صالحین حضوری فعال دارند.
وی گفت: سعی بر این است در این دوره از ظرفیت روحانیون و راویان استفاده بهتری شود.
رجبی، با اشاره به برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده برای سفر راهیان نور خاطرنشان کرد: فضاسازی بهتر فرهنگی محل اسکان، برگزاری مسابقه فرهنگی در طول مسیر، برگزاری جلسات هم اندیشی با موضوعات متنوع در محل اسکان کاروان ها از برنامه های فرهنگی پیش بینی شده برای راهیان نور امسال است.
7390/616
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن