تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813189871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منتخب مسابقات ˈایروکاپˈ 48 ساعت آینده اعلام می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

منتخب مسابقات ˈایروکاپˈ 48 ساعت آینده اعلام می شود تهران بزرگ - ایرنا - دبیر سومین دوره مسابقات هوافضا با عنوان ˈایروکاپˈ گفت: در طول برگزاری مسابقات نتایج هر دو گروه دختران و پسران در فرم های داوری ثبت و در نهایت پس از مقایسه منتخب روز دوشنبه مشخص خواهد شد.


ˈامیرمحمد لاهوتیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع 181 تیم ثبت شده برای مسابقات 60 تیم از دختران و 121 تیم از پسران شرکت کرده اند که 17 تیم به صورت مهمان در روز مسابقه ثبت شده اند.
وی با بیان اینکه هدف برگزاری این مسابقات استعدادیابی و کسب رکوردهای جدید بوده است گفت: در برگزاری این مسابقه توانستیم به اهداف پیش بینی شده خود دست پیدا کنیم که یکی از آنها ساخت اولین موشک دارای چهار بوستر در این مسابقه بود.
وی افزود: دانش آموزان شرکت کننده با حمایت پ‍ژوهشسرای رازی منطقه 9 توانستند آمادگی لازم برای شرکت در مسابقات را پیدا کنند.
دبیر سومین دوره مسابقات هوافضا با عنوان ˈایروکاپˈ گفت: با ایجاد روحیه برای کار گروهی، دانش آموزان می توانند سفیری برای تشکیل انجمن های علمی در مدارس شوند و هر دانش آموز می تواند سفیر پژوهشسرای رازی در مدرسه خود باشد.
لاهوتی ادامه داد: امیدواریم این افراد بتوانند متخصص های متعهدی برای آینده کشور باشند و بتوانند دلارهای تکنولوژی و هوافضایی را جایگزین دلارهای نفتی کنند.
وی بیان کرد: استقبال از این دوره مسابقات بیش از حد انتظار بود که شامل 800 دانش آموز شده است.
لاهوتی افزود: دانش آموزان علاقمند می توانند از طریق مدارس خود برای پیوستن به پژوهشسرای رازی اقدام کنند.
تهرام/1392/564
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن