تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815344396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهم حوزه فرهنگی شهر اصفهان از بودجه شهرداری 10 درصد است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سهم حوزه فرهنگی شهر اصفهان از بودجه شهرداری 10 درصد است اصفهان- ایرنا- رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سهم حوزه فرهنگی و اجتماعی از بودجه دو هزار و 350 میلیاردی شهرداری اصفهان فقط 10 درصد است.


به گزارش ایرنا، ˈاصغر آذربایجانیˈ روز شنبه در آخرین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در سال جاری اظهار کرد: این میزان بودجه با توجه به اهمیت مباحث فرهنگی و تاکیدات مقام معظم رهبری و چشم انداز برنامه 1404 قابل قبول نیست.
وی این موضوع را نشان از کم اهمیتی موضوع در برنامه های مدیریت شهری خواند و از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان خواست تا برای این مقوله اهمیت ویژه قایل باشند.
آذربایجانی با اشاره به آمار احداث مراکز فرهنگی در سالهای گذشته در شهر اصفهان گفت: این رویکرد نشان از توسعه سخت افزاری مقوله فرهنگ در شهر اصفهان است.
وی تصریح کرد:با وجود تاکید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان بر افزایش دو و نیم برابری بودجه برنامه ای حوزه فرهنگی،اجتماعی شهر، بین بودجه سخت افزاری و نرم افزاری تعادلی وجود ندارد.
آذربایجانی با مقایسه سرانه فرهنگی با سرانه عمرانی هر شهروند در سال آینده گفت: سرانه فرهنگی هر شهروند اصفهانی 25 هزار تومان و سرانه عمرانی هر شهروند 65 هزار تومان است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: سهم بودجه برنامه ای حوزه فرهنگی و اجتماعی نسبت به کل بودجه دو نیم درصد است.
وی خواستار نظارت بر توزیع بودجه های فرهنگی شد و گفت: بیش از 80 درصد از بودجه برنامه ای این حوزه به سازمانی که محور اجرای برنامه های فرهنگی شهر را دارد، تخصیص نمی یابد.
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان مدیریت جزیره ای را از دیگر مشکلات حوزه فرهنگی عنوان کرد و افزود: معاونت فرهنگی،اجتماعی شهر اصفهان باید برای حل این معضل و ساماندهی آن اقدام کند.

**اصفهان میزبان پنجمین مجمع کشورهای عضو ICCN و دومین جشنواره بین المللی میراث معنوی است
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در مهر ماه سال آینده اصفهان میزبان کشورهای عضو ICCN خواهد بود.
رضا امینی افزود: اولین جلسه هماهنگی برگزاری این اجلاس در هفته گذشته با مشارکت دستگاههای مربوط برگزار شد.
وی اضافه کرد: در این مراسم از 40 کشور و 25 سازمان مردم نهاد از سراسر دنیا حضور خواهند یافت که فرصتی مناسبی برای ارتقای جایگاه اصفهان و تبادل فرهنگ بین کشورهای اسلامی است.
امینی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به ریزش باران در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در جریان این بارش ها معابر میانی شهر دچار آبگرفتگی شد.
وی از شهرداری اصفهان خواست تا برای شناسایی و رفع مشکل این نقاط اقدام کند.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهر اصفهان میزبان پنجمین مجمع عمومی و دومین جشنواره بین المللی میراث معنوی است.
عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان در این جلسه خواستار همراه کردن مردم در امور مربوط به زیبایی شهر و محلات شد و افزود: مردم باید به خانه و شهر خود احساس تعلق داشته باشند.
ˈندا واشیانی پورˈ ضمن تشکر از مردم و شهرداری برای پاکیزه نگه داشتن شهر اصفهان پیشنهاد داد که طرح مدیریت کوچه ها و محلات دراصفهان تدوین شود.
ˈعدنان زادهوشˈ عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی تضمین کننده رشد و شکوفایی کشور در زمان فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمنان است.
پ/7135/ 607
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن