تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813208641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراحی کفش ورزشی در خانه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طراحی کفش ورزشی در خانه تهران- ایرنا- یک شرکت سازنده کفش طرحی را معرفی کرده که با استفاده از آن می توان در خانه و با استفاده از یک پرینتر سه بعدی کفش ورزشی در رنگ های مختلف طراحی کرد.


به گزارش گروه اخبار علمی ایرنا از پایگاه خبری دیلی میل، این طرح سه بعدی با نام filaflex به وسیله یک شرکت اسپانیایی ارایه شده است.
این کفش ها، دومین تلاش این شرکت برای ساخت کفش سه بعدی بود و در نخستین تلاش کفش به دست آمده زیاد کاربردی نداشت .
همچنین طرح جدید راحت تر از طرح اولی است و می توان میزان نرمی و اندازه دقیق آن را در برنامه ای به چاپگر سه بعدی ارایه کرد.
چاپگرهای سه بعدی وسیله ای هستند که با استفاده از آنها می توان از عکس هایی که در رایانه موجود است ، نمونه سه بعدی واقعی طراحی و تولید کرد.
تکنولوژی استفاده شده در پرینترهای سه بعدی جدید این امکان را به استفاده کنندگان می دهد که از ماده های کامپوزیتی در طراحی های خود برای چاپ به صورت سه بعدی استفاده کنند.
در چاپگرهای سه بعدی جدید افزونه ای به نام کانکس آبجکت به پرینترهای سه بعدی اضافه شده است که دقت چاپ را در پرینترها افزایش می دهد و باعث واقعی تر شدن چاپ تصویر می شوند.
امروزه مدلسازی سه بعدی در رشته های گوناگونی همچون قطعه سازی، معماری، طراحی صنعتی، روباتیک، صنایع هوافضا و دیگر رشته ها بسیار رایج است. این مدلسازی ها تا پیش از این به شکل تصاویر دو بعدی روی صفحه های نمایشگر یا روی کاغذ ارایه می شدند تا افراد با دیدن آنها درکی از آنچه طراحان در ذهنشان دارند ، به دست آورند.ولی امروزه این چاپگرها به کاربران اجازه می دهد که در زمینه های مختلف صنایع وارد عمل شوند و وسایل مورد نیاز خود را به شکل سه بعدی طراحی کنند.
علمی(6)**م.پ**1581
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن