تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820274334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جامعه بين الملل بايد به مساله مواد مخدر رويکردي فراگير داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۰:۳۳ق.ظ)
وزير کشور تاکيد کرد: جامعه بين الملل بايد به مساله مواد مخدر رويکردي فراگير داشته باشند وزير کشور گفت: نداشتن رويکردي فراگير به معضل مواد مخدر و بي توجهي به چالش هاي مناطق آسيب پذير، سبب سرايت مشکلات اين معضل به ديگر کشورها مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور طي سخناني در پنجاه و هفتمين نشست سالانه کميسيون مواد مخدر که با شرکت مقامات عاليرتبه کشورها در مقر سازمان ملل در وين از روز پنجشنبه آغاز شد، با اشاره به گسترش توليد و توزيع مواد صنعتي و روانگردانها و مواد ترکيبي افزود: چنانچه تشديد فعاليت باندهاي جرائم سازمان يافته، گروه هاي خشونت گراي بهره مند از قاچاق را بر اين فرايند بيافزاييم بايد بپذيريم که در وضع نگران کننده اي قرار داريم.
وي با بيان اينکه اين وضع بخصوص براي ايران به معناي تحمل خسارات مضاعف جاني و مالي است، تاکيد کرد: با وجود اين مشکلات، جمهوري اسلامي ايران خود را به اجراي تعهدات در قبال بيانيه سياسي، معاهدات و کنوانسيون هاي ذيربط بين المللي متعهد مي داند.
رحماني فضلي گفت: جمهوري اسلامي ايران علاوه بر مشارکت با کشورهاي همجوار در قالب ابتکار سه جانبه براي مقابله با قاچاق دريايي، سال گذشته در نتيجه مبادله اطلاعات با کشورهاي همجوار دريايي موفق شده است حدود 7/5 تن انواع مواد مخدر را در مسير دريا کشف و ضبط کند.
وي افزود: متاسفانه به دليل خشونت گرايي بي حد و حصر سوداگران تاکنون بيش از سه هزار و هفتصد نفر از نيروهاي انتظامي کشورمان در اين مبارزه بزرگ جان باخته اند.
وزير کشور و دبيرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پايان از جامعه جهاني خواست با اتخاذ تصميمات اثر بخش از برنامه هاي توسعه اي و معيشت جايگزين در افغانستان براي مبارزه با معضل کشت و توليد در آن کشور حمايت کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن