تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقوع سه فقره تصادف فوتی در محورهای مواصلاتی زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان سرهنگ شیر محمدی خبر داد:
وقوع سه فقره تصادف فوتی در محورهای مواصلاتی زنجان
زنجان -خبرگزاری مهر: جانشین پلیس را استان زنجان، از وقوع سه فقره تصادف فوتی شامگاه جمعه در محورهای مواصلاتی استان زنجان خبر داد.



 سرهنگ علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر،افزود: متاسفانه دیشب ساعت 10:30 در محور زنجان به میانه برخورد کامیون با وانت نیسان باعث فوت دو نفر شد که راننده وانت نیسان در دم فوت کرد. وی، علت اصلی وقوع این تصادف را انحراف به چپ از جانب اننده کامیون یاد کرد. جانشین پلیس راه استان زنجان، همچنین گفت: دیشب ساعت 11,45 دقیقه در اتوبان زنجان به تبریز برخورد کامیون با کامیونت  باعث فوت راننده کامیونت شد که علت اصلی وقوع این تصادف هم خستگی و خواب آلودگی بوده است. سرهنگ شیر محمدی تاکید کرد: همچنین دیشب چندین تصادف هم در محورهای مواصلاتی استان رخ داد که خوشبختانه مورد فوتی نداشت. وی در ادامه به رانندگان توصیه کردبه هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی دست بکشند چرا که علت 70 درصد از تصادفات فوتی ناشی از خستگی و خواب آلودگی است.  


۱۳۹۲/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن