تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصادفات درون شهری در استان زنجان طی 11 ماه امسال 57 نفر کشته داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تصادفات درون شهری در استان زنجان طی 11 ماه امسال 57 نفر کشته داشت زنجان - ایرنا - تصادفات رانندگی درون شهری در استان زنجان در طول 11 ماه امسال 57 نفر از شهروندان زنجانرا به گام مرگ فرستاده است.


مدیر اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: 33 نفر از کشته ها ˈعابر پیاده ˈ، 18 نفر ˈموتورسیکلت سوارˈ و شش نفر نیز ˈسرنشینان و رانندگان خودروهاˈ بوده است.
سرگرد حسین ملایی ، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق آمار ارایه شده از سوی پزشکی قانونی در 11 ماهه پارسال 40 نفر در تصادفات رانندگی درون شهر استان زنجان جانشان را از دست داده بودند که متاسفانه امسال بنا به دلایلی افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه تعداد کشته شدگان تصادفات درون شهری این استان در 11 ماه سالجاری نسبت به 11 ماهه پارسال 43 درصد افزایش نشان می دهد ، اظهار کرد: میزان فوتی های ناشی از تصادفات رانندگی درون شهر در شهرستان ابهر 86 درصد ، خرمدره 200 درصد ، خدابنده 167 درصد ، طارم و ماهنشان نیز بطور 100 درصد افزایش دارد.
سرگرد ملایی یادآور شد: بهتر است افراد به ویژه رانندگان خودروها با دقت و حساسیت بیشتری رانندگی کنند تا سوانح تلخ و ناگوار روی ندهد.
وی تصریح کرد: وقوع هر تصادف رانندگی زاییده یک تخلف ازسوی راننده خاطی است که اگر کنترل نشود، مطمئنا میزان تصادفات جرحی ، فوتی و خسارتی را افزایش خواهد داد و به همین خاطر لازم است با رانندگان متخلف و حادثه آفرین برخوردهای جدی و سختگیرانه قانونی به عمل آید.
سرگرد ملایی ، افزود: برخورد جدی و قاطع با تخلفات رانندگی حادثه آفرین ، خط قرمز ماموران راهنمایی و رانندگی استان
زنجان است و اگر رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی بی توجه باشند پلیس از تخلفات آنان چشم پوشی نخواهد کرد.
597/596
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن