تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813356015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان شکوفايي و توسعه مطلوب بناب فرا رسيده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۳۶ق.ظ)
استاندار آذربايجان شرقي: زمان شکوفايي و توسعه مطلوب بناب فرا رسيده است استاندار آذربايجان شرقي گفت: مشکلات معمول ساير شهرستان‌ها در اين شهرستان وجود ندارد و امروز زمان آن رسيده است که با يک هماهنگي و همدلي بين مسوولان، بناب به يک شکوفايي و توسعه ي مطلوب در همه ي زمينه‌ها برسد.
به گزارش خبرگزاري موج، جبارزاده، استاندار آذربايجان شرقي، در مراسم توديع و معارفه ي فرماندار بناب، با تأکيد بر اين که مسائل و مشکلات شهرستان بايد در جلسات تخصصي بررسي شود، گفت: اگر بناست نسخه‌اي براي توسعه ي بناب نوشته شود، اين کار بايد در خود شهرستان انجام شود، لذا از فرماندار مي‌خواهم با هماهنگي مسوولان شهرستان، برنامه ي چهار ساله ي توسعه ي شهرستان را تنظيم و تکليف نهادهاي مختلف را مشخص کنند.
وي با تأکيد بر استمرار سفرهاي شهرستاني، خاطرنشان کرد: البته اين سفرها از جنس سفرهاي قبلي نخواهد بود؛ چرا که امروز 30 هزار ميليارد تومان پروژه نيمه‌تمام در استان داريم که ناشي از سفرهاي استاني دولت قبل است که دولت جديد بايد آنها را تمام کند.
جبارزاده افزود: بودجه ي عمراني استان از محل اعتبارات ملي و استاني، هزار ميليارد تومان است که اگر صد درصد آن هم تخصيص يابد، اتمام اين حجم از پروژه‌هاي نيمه‌تمام سال‌ها زمان مي‌برد.
وي در عين حال تصريح کرد: البته ما نااميد نيستيم و با شناختي که از نيروهاي استان دارم قطعا با يک بازنگري در برنامه‌ها و تعيين اولويت‌ها و ظرفيت‌ها، مي‌توانيم کارهاي خوبي انجام دهيم.
استاندار آذربايجان شرقي با قدرداني از خدمات سعيد برقي در مدت تصدي فرمانداري بناب، ولي‌الله فرج‌الهي را به عنوان فرماندار جديد اين شهرستان معرفي کرد و گفت: عضويت رسمي در مجموعه ي وزارت کشور از جمله ملاک‌هاي انتخاب فرمانداران است که اگرچه انتخاب فرمانداران را محدود مي‌کند، اما؛ فرصت خوبي براي استفاده از تجربيات نيروهاي باسابقه ي وزارت کشور براي اداره شهرستان‌هاست.
وي، فرماندار جديد بناب را به ايجاد وحدت و صميميت بين همه ي نيروها و مسوولان شهرستان و قصد قربت در تمام امور توصيه کرد و با بيان اين که بايد از همه ي نيروهاي شهرستان استفاده کنيم، افزود: در انتخاب نيروها تنها يک شرط بايد حاکم باشد و آن هم اعتقاد به انقلاب و نظام و امام و رهبري است و دولت دکتر روحاني هم بر استفاده از همه ي نيروهاي توانمند معتقد به نظام تأکيد دارد.
وي خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد همانند برخي ادوار گذشته کساني را تنها به دليل تفاوت راي در انتخابات حذف کنيم، خود را از توان بخشي از جامعه محروم کرده‌ايم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن