تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804024079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال نو را در کنار امامزادگان و گلزار شهدار آغاز کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه ابرکوه: سال نو را در کنار امامزادگان و گلزار شهدار آغاز کنیم امام جمعه ابرکوه با اشاره به آخرین روزهای سال 92 گفت: سعی کنیم در مجالس مذهبی ، مساجد ، امام زادگان، کنار گلزار شهدا با دعا و توسل و تضرع ،تحویل سال نو را آغاز کنیم .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت : در ایام نوروز خانه تکانی دل هم داشته باشیم و تحول حال در احوال خود پیدا و ایجاد کنیم و سعی کنیم سنت دینی اولیای صالح سلف را رعایت کنیم .
وی گفت : در ایام نوروز سنت حسنه دید و بازدید و صله ارحام را فراموش نکنیم و دلها را از یکدیگر آینه ای و بی کینه کنیم و به مستمندان و مددجویان کمک و یاری رسانیم.
حسینی همچنین با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) تصریح کرد:در ایام فاطمیه (س) که توام با عید نوروز است مراسم شادمانی و عقد و عروسی را با رعایت اصول و ضوابط شرعی تا یازدهم فروردین برپا کنیم .
وی خطاب به جوانان توصیه کرد : مبادا مرتکب خطای چهارشنبه سوری در ایام فاطمیه شوید و حرمت سوگواری حضرت زهرا را در این هفته بشکنید .
امام جمعه ابرکوه در ادامه سخنانش به سفر پر ماجرای کاترین اشتون به ایران اشاره کرد و گفت: او فقط وظیفه داشت دیدار با مقامات کشورمان را داشته باشد اما بر خلاف عرف دیپلماتیک ، دیدارهای غیررسمی هم در سفارت اتریش با محکومین امنیتی جریان فتنه 88داشت .
حسینی تاکید کرد: کور خوانده اید و هیهات هیهات لِما توعَدون ، شما یک زن انگلیسی هستی که توانستید با حیله گری در ماجرای اوکراین در دیدار با مخالفان بنزین روی آتش آنان بپاشی و ماجرا را به نفع غرب رقم بزنی اما بدان که ایران اکراین نیست .
خطیب جمعه ابرکوه تصریح کرد: ما معتقدیم سفر اشتون همسو با سفر قبلی هیئت های اروپایی است و لازم است دولت و وزارت خارجه ببینند که اینها کاسه ای زیر نیم کاسه دارند .
وی با تاکید بر لزوم هوشیاری ملت خاطرنشان کرد: ما می دانیم که اینها می خواهند برای نظام اسلامی ما خط و نشان بکشند و می خواهند این مارهای دندان کشیده را که در لانه هایشان خزیده اند به بیرون آورده و هیبت نمایی کنند .
حسینی در ادامه به خانوادها درباره لزوم پرهیز از سنت های غلط گفت: سنت های غلط و بدعت گذاری های مضر برای خودمان درست نکنیم و برای محرومان با کارهای غلط مشکل آفرین نباشیم و می خواهم بدانم این بدعت غلط از کجا آمده که در تشییع جنازه ها جلو جنازه گاو و گوسفند ذبح کنند .
وی ادامه داد: قربانی ، صدقه است و صدقه برای سلامتی است و مرده که سلامتی نمی خواهد و اگر هم برای خیرات ذبح می کنند، جلو جنازه ذبح نکنند و فکر آن باشید که بیچاره ای که فقیر است یا یتیم و صغیر دارد نمی تواند ذبح گوسفند کند و احساس حقارت می کند .
امام جمعه ابرکوه گفت : هیات مذهبی در تکایا روش ساده فاتحه خوانی را ترویج دهند تا مردم روش ساده را اجرا کنند و شهرداری هو متولیان بهشت زهرا روش ساده را به صاحبان عزا تذکر دهند ؛می دانم مردم از این وضع موجود که حتی خلاف شرع هم هست ناراضی و ناراحتند و انتظار دارم از سال آینده این روش ها اصلاح شود.ک/2
7539/1968
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن