تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816190532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی یک الگوی بومی و علمی برآمده از فرامین اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه زاهدان: اقتصاد مقاومتی یک الگوی بومی و علمی برآمده از فرامین اسلامی است زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مجموعه اقتصاد مقاومتی یک الگوی بومی و علمی برآمده از فرامین اسلامی و متناسب با نیاز کنونی و آینده کشور ما است.


آیت الله ˈعباسعلی سلیمانیˈ در خطبه های نماز جمعه امروز زاهدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسوولان، فعالان اقتصادی و رسانه ای در خصوص اقتصاد مقاومتی، افزود: عزم جدی دولتمردان و تبدیل سیاستهای اقتصادی به برنامه های مدون و زمانبندی شده و نظارت دقیق بر شیوه اجرای این سیاستها، رفع موانع حضور فعالان و صاحبان سرمایه در عرصه اقتصاد، بستر آفرینی اقتصاد مقاومتی، گفتمان علمی، ایجاد زمینه همدلی و همفکری برای اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و شتاب بخشیدن به پیشرفت و توسعه کشور از ضرویات راهبرد مورد نظر رهبری است.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی یک حرکت کوتاه مدت مربوط به شرایط کنونی کشور نیست بلکه چشم انداز آن باید بلند مدت باشد.
آیت الله سلیمانی اضافه کرد: سیاستهای اقتصاد مقاومتی به دلیل پویایی و قابل انعطاف بودن به منظور جلوگیری از شکنندگی اقتصاد کشور مورد استفاده قرار می گیرد.
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: مطابق دیدگاه رهبری که دستورالعمل صادره از سوی دولت نیز اجرای آن را کلید زد، سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی مورد وفاق همه قوا و دستگاههای مختلف است که برگرفته از دیدگاه کارشناسانه و عالمانه است.
آیت الله سلیمانی با بیان اینکه این الگوی بومی برگرفته از فکر و مصلحت اندیشی دانشمندان کشور است، افزود: اقتصاد پایدار و پویا باید از مقاومت لازم و آسیب ناپذیری در عرصه رقابت خارجی برخوردار باشد.
امام جمعه زاهدان ابراز داشت: اجرای اقتصاد مقاومتی به معنای کمتر مصرف کردن مردم نیست بلکه بدنبال آن هستیم که مردم خوب و درست استفاده کنند.
آیت الله سلیمانی با بیان اینکه باید با کشورهای مختلف روابط اقتصادی داشته باشیم ولی در عین حال تحت تاثیر و سلطه اقتصاد کشورهای قدرتمند قرار نگیریم، گفت: نظام ایران، نظامی استقلال خواه و عزت طلب است و نمی خواهد تحت تاثیر سیاستهای غلط کشورهای بیگانه قرار گیرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اقتصاد تک محصولی کشور را ضعیف می کند و نباید به گونه ای حرکت کنیم که تکانهای اقتصادی دنیا، بلایای طبیعی، تخاصم کشورهای بیگانه، تحریم و نظایر آن اقتصاد کشور ما را تحت تاثیر قرار دهد.
آیت الله سلیمانی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مبتنی بر ظرفیتهای متنوع داخل کشور است، گفت: صرف نظر از وجود منابع مختلف انسانی و انرژی در ایران، کشور ما ظرفیتهای اقتصادی زیادی دارد همچنان که به لحاظ ژئوپلتیکی، دنیا در گذشته وابسته به جاده ابریشم ایران بود و در زمان حاضر نیز به تنگه هرمز وابسته است.
7437/2729
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن