تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815281021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنفلوانزا تاکنون جان 90 نفر را در یونان گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آنفلوانزا تاکنون جان 90 نفر را در یونان گرفته است آتن- ایرنا- از شروع فصل زمستان تاکنون90 تن از شهروندان یونانی به علت ابتلا به بیماری آنفلوانزا جای خود را از دست داده اند.


به گزارش ایرنا ، مرکزمبارزه با امراض مسری و واگیر یونان روز جمعه در بیانیه ای ضمن هشدار درباره ادامه شیوع آنفلوآنزا اعلام کرد از زمان شیوع آنفلوانزا در این کشور یعنی ازحدود دو ماه ونیم پیش، هر روز بر بطور متوسط 3 نفر از شهروندان این کشور جان خود را از دست می دهند و هر روز بر قربانیان این بیماری افزوده می شود .
براساس گزارش مرکز جلوگیری و مبارزه با امراض واگیر تاکنون تعداد 260 نفر از افرادیکه به ویروس آنفلوانزا مبتلا شده اند ، تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفته اند.
براساس همین بیانیه، بیشتر مرگ افراد بر اثر مبتلا شدن به ویروس آنفلوآنزا ازنوع (H1NI) بوده ودیگر ویروس های آنفلوانزا کمتر باعث مرگ ومیر در یونان شده است.
مرکز مبارزه با امراض مسری یونان در این بیانیه اضافه کرد که شیوع آنفلوآنزا در یونان حداقل تا سه هفته دیگر ادامه خواهد یافت و ازشهروندان خواسته است که به محض مشاهده علائم سرماخوردگی از قبیل آبریزش بینی و تب شدید به دکتر مراجعه کنند و از داروی ضد ویروس استفاده نمایند.
افزایش تعداد قربانیان بر اثر ابتلا به آنفلوانزا از یکسو و اعتصاب پزشکان و داروخانه ها به نشانه مخالفت با سیاست دولت در قبال مراکز درمانی و سیستم دارویی کشور از سوی دیگر، باعث نگرانی دست اندرکاران امور درمانی، مسئولان دولتی و مردم یونان شده است.
داروخانه های سراسر یونان از روز جمعه اعتصاب و دست از کار کشیدند و این اعتصاب تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.
اروپام**2170**1552
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن