تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803317035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفتار غیر دیپلماتیک اشتون محکوم است / از رفتارهای غیر معقول در چهارشنبه آخر سال خودداری شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > مرکزی
رفتار غیر دیپلماتیک اشتون محکوم است / از رفتارهای غیر معقول در چهارشنبه آخر سال خودداری شود
اراک - خبرگزاری مهر: امام جمعه اراک با اشاره به دیدار کاترین اشتون مسئول دفتر سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دیدار با محکومان فتنه در ایران آن را رفتاری خارج از عرف و اصول دیپلماتیک خواند و ان را محکوم دانست.



به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های امروز نماز جمعه اراک در مصلای قدس این شهر افزود: دیدارهای خارجی باید با رعایت اصول دیپلماتیک باشد و این صحیح نیست که در فاصله سه ماه گذشته تا به امروز هیات های دیپلماتیک خارجی در سفر به ایران چنین امری را تکرار کردند و این موضوع مورد قبول نیست. نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، دیدار های مخفیانه اروپایی ها را با افرادی که دارای محکومیت هستند را دور از شان دیپلماتیک دانست و اضافه کرد: این نوع برخوردها گلایه ها و انتقادات زیادی را در میان مردم و مقامات ایجاد کرده است که نباید ادامه یابد. وی خواستار برخورد جدی متولیان امر و مسئولین با این گونه امور شد. بیانیه بان کی مون بی طرفانه نیست امام جمعه اراک در این خطبه ها به بیانیه بان کی مون رئیس سازمان ملل اشاره کرد و آن را بیانیه ای بی طرفانه ندانست و ادامه داد: بان کی مون به عنوان ریئس سازمان ملل باید نگاهی بی طرفانه و آگاهانه داشته باشد و چشمان خود را بر روی حقایق باز کند. وی با بیان اینکه، بیانیه فوق حاوی هیجان زدگی رئیس سازمان ملل است گفت: زنان ایران آزادانه در بخش های مختلف کاری و دانشگاهی حضور دارند و دادن چنین بیانیه هایی از سوی سازمان ملل در حالی ست که در برخی کشورها زنان حق رانندگر را هم ندارند اما زنان ایرانی نیمی از جامعه هستند و توانمندی های خود را در بخش های مختلف می توانند به منصه ظهور برسانند. شان ایام فاطمیه حفظ شود امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به رسیدن ایام فاطمیه از مردم خواست شان این ایام را حفظ کنند و ادامه داد: این ایام فرصتی ست برای پیوند با ائمه و اسلام است. وی شناخت و توجه به شخصت حضرت زهرا (س) را بازسازی خصیت خود دانست و گفت: این بانوی بزرگ اسلام مظهر و سرمشق دین و ولایت مداری است که باید از ایشان درس ها آموخت. چهارشنبه آخر سال را به عقلانیت بگذرانیم آیت الله دری در ادامه به چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و از مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان خواست که این روز را با عقلانیت و به دور از هیجانات بی مورد بگذرانند. وی همچنین با اشاره به حوادثی که در این روز در سالهای گذشته رخ داده گفت: رفتارهای نادرست دور از شان ملتی ست که روش اسلام را در پیش گرفتند و از سوی دیگر حفظ جان به عنوان یک اصل مهم باید مورد توجه باشد. امام جمعه اراک همچنین با اشاره به تاکیدات رهبری بر اقتصاد مقاومتی آن را به مفهوم ریاضت اقتصادی ندانست و گفت: اقتصاد مقاومتی باید در راس امور مسئولین دستگاهها قرار گیرد تا مسیر خودکفایی کشور هموارتر باشد.


۱۳۹۲/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن