تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802535340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان با استفاده از ظرفیت های داخلی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت یزد: مسئولان با استفاده از ظرفیت های داخلی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند یزد -ایرنا- امام جمعه موقت یزد گفت: اقتصاد کشور باید در برابر توطئه ها و برنامه های دشمنان مقاوم شود و لذا مسئولان با استفاده از ظرفیت ها و منابع داخلی و در صورت لزوم از منابع خارجی برای تحقق اهداف آن تلاش کنند .


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت ا... سید محمدرضا مدرسی در آخرین نماز جمعه سال92در جمع نمازگزاران یزد که در مسجد ملا اسماعیل گفت: یکی از مهمترین اموری که از دیدگاه مقام معظم رهبری در اولویت قرار دارد، اقتصاد مقاومتی است .
وی اظهار امیدواری کرد تا مسئولان با کمک اقتصاددانان ایرانی و با استفاده از ظرفیت ها و منابع داخلی و در صورت لزوم از منابع خارجی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تلاش کنند .
امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه دشمن از زوایای مختلف در حال برنامه ریزی و توطئه علیه ایران در راه پیشرفت و ترقی است، اضافه کرد: اقتصاد کشور باید در برابر توطئه ها و برنامه های دشمنان مقاوم شود.
عضو فقهای شورای نگهبان در ادامه اظهار داشت: امیدواریم مسئولان با احساس مسئولیت کامل وظایف محوله را به نحو مطلوب انجام دهند و هر کس چشم به دشمن داشته باشد، بیچاره خواهد شد.
وی تاکید کرد: مسئولان می توانند با استفاده از خلاقیت ها و توانایی های موجود و جهش های صنعتی با همکاری مردم چالش های موجود را رفع کنند.
خطیب موقت نماز جمعه یزد در ادامه به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری که چندی قبل صورت گرفت، اشاره کرد و گفت: در این دیدار معظم له دغدغه ها و نگرانی هایی خود را در مورد مسایل اقتصاد مقاومتی به وضوح بیان فرمودند.
وی افزود: خداوند این ذخیره الهی را که سرشار از بصیرت، دانایی و ایمان است، برای ما مردم ایران و جهان اسلام حفظ کند.
آیت ا... مدرسی در بخشی از سخنانش گفت: مقام عظمای ولایت از اولاد فاطمه (س) است و در مسیر علی(ع) و اولاد فاطمه (س) گام بر می دارد مردم، دولت، مسئولان نصایح رهبری را بشنوند و در مقام عمل هم باشند آنوقت به سعادت خواهند رسید و اگر کوتاهی کنند، به همان اندازه نتایج آن را خواهند دید.
وی اضافه کرد: در این دیدار مقام معظم رهبری با جامع نگری و هشیاری راجع به مسایل بین المللی و مذاکرات هسته ای با گروه 1+ 5 نکاتی را هم بیان فرمودند.
عضو فقهای شورای نگهبان در بخشی از سخنانش تاکید کرد : در مذاکرات هسته ای نصایح رهبری نباید فراموش شود، دشمن، پیمان شکن است و قابل اعتماد هم نیست و دیدیم چگونه در افغانستان، عراق و سوریه عمل کرد .
مدرسی با اشاره به اینکه با گروه 1+ 5 صحبت کنید، مقاوم باشید و به خنده های آنها اعتماد نکنید زیرا دشمن زیاده طلب و در جست و جوی کسب امتیاز ویژه است، تصریح کرد: موضوع هسته ای تنها یک بهانه است، آنان می دانند ایران سلاح هسته ای ندارد و درصدد ساخت آن هم نیست .
وی ادامه داد : با وجود حضور کارشناسان و نصب دوربین های مختلف امکان تولید سلاح هسته ای نیست، مقاومت ، تنها راه برون رفت در مذاکرات هسته است.
امام جمعه موقت یزد با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نسبت به مسائل فرهنگی ابراز نگرانی فرمودند، گفت: برخی مسئولان ما به وظایف خود عمل نکردند و این مسائل رخ داده است .
وی تصریح کرد: دین و اعتقادات مردم صدها سال است با زحمت علما تثبیت شده ، علما در این راه شهید شدند و ولایت فقیه هم به آسانی بدست نیامده است.
عضو فقهای شورای نگهبان گفت: نباید افرادی با قلم های مسموم خود به ارزش های اسلامی و باورهای دینی مردم اهانت و جسارت کنند، چه منکری بالاتر از اهانت به اصول و اعتقادات مردم داریم؟
آیت الله مدرسی گفتادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئول رسمی این امور است چرا اجازه می دهد این مسایل رخ دهد؟، برخی ها را از زباله دانی تاریخ بر می دارند و از آنها تجلیل می کنند، مگر با یک تجلیل و جایزه از عقاید خود دست بر می دارند؟
وی همچنین تأکید کرد: مردم در مسائل فرهنگی وظیفه دارند در مورد حجاب و سایر امور بر اساس فلسفه امر به معروف و نهی از منکر عمل کنند و مسئولان هم طبق قانون اساسی و قرآن نسبت به مسایل مختلف اعمال قانون کنند.
آیت ا... مدرسی در خطبه اول نماز جمعه این هفته یزد، ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا مراتبی دارد، انسان شایسته با اطاعت از خدا، هیچگاه پروردگارش را فراموش نمی کند و آنچه موجب گناه است را مرتکب نمی شود.
وی با اشاره به اهمیت تقوا از دیدگاه پیامبر (ص)، ائمه اطهار و قرآن تصریح کرد: با رعایت تقوا خداوند ما را حفظ خواهد کرد.
امام جمعه موقت یزد اضافه کرد: ایام فاطمیه را پیش رو داریم ، عده ای در صدد هستند این چراغ هدایت را خاموش کنند و مانع روشنایی شوند، پس شیعیان فاطمه(س) وظیفه دارند به نحو مطلوب از مقام دخت نبی اکرم(ص) تجلیل کنند، فضایل و سجایای اخلاقی و مصیبت هایی که پس از رحلت حضرت رسول برآن بزرگوار رفت، بیان کنند.
عضو فقهای شورای نگهبان در بخشی از سخنانش اظهار داشت: بنا به روایتی، رسول خدا آنچه پس از وی بر فاطمه خواهد رفت، آگاه بود و به علی(ع) نیز سفارش کرد .
آیت ا.. مدرسی در ادامه از پیامبر(ص) و حضرت فاطمه بعنوان پناهگاه حضرت علی(ع) یاد کرد و گفت: پس از رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت حضرت فاطمه(س) ، علی(ع)، تکیه گاه خود را از دست داد.
همچنین وی در ادامه با اشاره به روزهای پایانی سال 92 از مردم خواست از اسراف پرهیز کنند و در همه امور مسایل اقتصادی، میانه روی را رعایت کنند.
وی با تاکید بر این که مردم به استفاده از نعمت های الهی مرتکب گناه نشوند، گفت: در چنین روزهایی فقرا نیاز به کمک دارند، با احترام به آنها کمک شود. ک 2
**2047/1968
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن