تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813208779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی سبب رشد و شکوفایی کشور می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه داورزن: اقتصاد مقاومتی سبب رشد و شکوفایی کشور می شود سبزوار- ایرنا- امام جمعه شهرستان داورزن گفت : اقتصاد مقاومتی سبب رشد و شکوفایی کشور می شود.


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست بلکه یک واقعیت است.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که در شرایط فشار و در شرایط تحریم و دشمنی های شدید می تواند تعیین کننده و سبب توسعه و شکوفایی کشور باشد.
وی گفت: تکیه بر مردم ، حمایت از تولید ملی و داخلی و مدیریت مصرف از مهمترین موارد اقتصاد مقاومتی است.
وی همچنین در ادامه افزود : اروپا و آمریکا به دنبال پروژه ای تحت عنوان نقض حقوق بشر در ایران هستند و پس از انرژی هسته ای آن را مطرح کرده اند تا از این طریق به فشارهای سیاسی خود ادامه دهند.
وی به شیطنت های دشمنان انقلاب و نظام اشاره کرد و افزود: ملت و دولت ما باید هوشیار باشند و پشت سر رهبری کاملا حرکت نمایند و توطئه غربی ها را خنثی و نابود کنند.
خطیب جمعه داورزن در خصوص ایام فاطمیه نیز مطالبی بیان کرد و گفت :حضرت زهرا (س) شهیده ای است که در راه دفاع از ولایت و امامت به شهادت رسیدند.
7499/659
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن