تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820035174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوولان ایرانی مذاکره کننده با 1+5 نماینده ملت ایران و شهدا هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسوولان ایرانی مذاکره کننده با 1+5 نماینده ملت ایران و شهدا هستند بوشهر- ایرنا - معاون تربیت وآموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مذاکره اشکالی ندارد اما مسوولان مذاکره کننده ایران با 1+5 بدانند که نماینده ملت وشهدا هستند و در مذاکره احساس کنند که در قیامت باید به شهدایی همچون شهید باکری، همت و زین الدین جواب بدهند.


به گزارش ایرنا، سردارعلی اکبرپورجمشیدیان روز جمعه در یادواره13شهید شهر دوراهک استان بوشهر اقدرت بزرگ افزود: اکنون به برکت خون پاک شهدا، ایران امن ترین کشور دنیاست وهمه باید شکرگزار وقدردان این امنیت، عزت واقتدار باشیم تا درقیامت در محضر شهدا وامام راحل شرمنده نشویم.
وی با یادآوری آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث صدام علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دشمن ایران اسلامی با مطالعه واطمینان کامل به پیروزی در یک تهاجم وسیع از مرزهای آبی وخاکی حمله به کشور را آغازکرد.
جمشیدیان اضافه کرد: درآغاز انقلاب اسلامی کشور به خاطر وجود تحریم ها از نظراقتصادی وضعیت مناسبی نداشت واز نظر نظامی نیز هنوز ارتش سازماندهی نشده بود و جوانان انقلابی سرکار بودند و این جنگ بردولت و کشور ما تحمیل کردند.
وی با اشاره به قدرت رهبری در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: قدرت رهبری وهدایت های امام راحل مردم را به صحنه دفاع از کشور آورد در حالی که دشمن هیچ وقت این قدرت را در محاسبات خود لحاظ نکرده بود.
جمشیدیان ادامه داد: هنردیگرامام راحل این بود که به جوانان اعتمادکرد که با کم ترین امکانات وشرایط آن روز توانستند کارهای بزرگ وشگرفی در جنگ از خود نشان دهند.
معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تفکرقرآنی شهدا برگرفته از تفکرامام راحل بود که ملت ایران در جنگ توانست پیروز شود واگر می خواهیم همیشه بردشمن پیروزشویم باید تفکرقرآنی سرلوحه کارمان باشد.
وی هدف از اجرای این یادواره ها را تجلیل از حماسه ها وایثارگری های رزمندگان خواند و ادامه داد: ما تا قیامت مدیون خون پاک شهدا و حماسه های بلند رزمندگان، فرماندهان، شهدای گمنام ومظلوم هستیم.
یک مبلغ سابق وهابی سلفی که اکنون به مذهب شیعه گرایش پیداکرده است گفت: مذهب وهابی وسلفی به ما القا می کردند که شیعه مشرک و ریختن خون اومباح است.
حمید شیرانی افزود: دشمن فرضی در ذهن ما شیعه بود و به ما می گفتند که تا شیعه را از بین نبریم نمی توانیم به یک اسلام ناب برسیم.
وی گفت: با انجام تحقیقات زیادی در منابع کتب تسنن و شیعه به مذهب گرانقدر شیعه گرایش پیداکردم وهم اکنون افتخارمی کنم که در مکتب اهل بیت(ع) و رسول الله (ص) مبلغ این مذهب شده ام.
دبیر یادواره شهدای شهر دوراهک گفت: شهیدان شاهدان تاریخ انقلاب اسلامی ایران هستند ومیزبان این خوان کرم شهدا هستند که برای پاسداشت فداکاری های آنان درهشت سال دفاع مقدس این یادواره برگزارشده است.
رسول سهولی زاده افزود: این یادواره به همت پایگاه مقاومت جندالله با همکاری شورای اسلامی وشهرداری دوراهک انجام گرفته است.
وی گفت: در ابتدای جنگ تحمیلی دوراهک با جمعیت یکهزارو300نفری 445 نفربه جبهه اعزام کرد که تقدیم 13شهید، چهار آزاده و 37جانباز در کارنامه خدمات خود به نظام اسلامی دارد.
دراین برنامه معنوی، تشییع نمادین شهدا، خاطره گویی، مداحی واهدا هدایا به خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه ها بود. ک/2
7207/539
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن