تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804003760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدهي پرسپوليس بيش از 40 ميليارد تومان است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بدهي پرسپوليس بيش از 40 ميليارد تومان است
اميررضا خادم گفت: شنبه يا يکشنبه نتيجه نهايي بررسي وضعيت ميزان بدهي باشگاه پرسپوليس توسط حسابرسان به من اعلام خواهد شد.

مامور رسيدگي به واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس که در برنامه ورزش و مردم سخن مي‌گفت، اظهار کرد: ما بايد به نگراني‌هاي عامه مردم توجه کنيم و نه اينکه بخواهيم از زير بار مسئوليت شانه خالي کنيم و اجازه دهيم اتفاقي که براي تيم فوتبال ابومسلم رخ داد براي اين دو باشگاه هم بيفتد.

او ادامه داد: در يک ماه گذشته پيگيري‌ها آنقدر منسجم و پرفشار بوده که موضوع واگذاري دو باشگاه به هيات دولت رفته است که هيچ وقت اين اتفاق نيفتاده بود. اکنون نمي‌توان انتظار داشت که وزارت ورزش به تنهايي در اين رابطه کار کند. امروز سازمان خصوصي‌سازي و وزارت اقتصاد هم وارد کار شده و دوستان خصوصي‌سازي گفته بودند که تا پايان امسال اقدامات مربوط به مزايده انجام مي‌شود و در ابتداي سال ديگر هم اين باشگاه‌ها واگذار خواهند شد که عملي شدني نبود.

معاون حقوقي، پارلماني و امور استان‌هاي وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: هيات دولت کارگروهي را با پنج عضو تشکيل داده است. هفته گذشته اولين جلسه اين کارگروه برگزار شد. اين پروسه فعلا ادامه دارد. نکته مهم اين است که دو تيم چارچوب و قوام خود را از دست ندهند. متاسفانه در گذشته دولت خيلي به اين دو باشگاه نظارت نداشته و هر طور که مديران‌شان خواسته‌اند عمل کرده‌اند اما مردم مطمئن باشند که ما به طور جدي پيگير موضوع هستيم.

خادم در پاسخ به اين پرسش که چرا درباره باشگاه استقلال دست به کار نشده‌ايد، يادآور شد: علت اين است که مديريت باشگاه پرسپوليس تغيير کرد و تکليف مشخصي نداشت به همين دليل ناچار شديم که شرايط بي‌ثبات پرسپوليس را ابتدا سامان دهيم. حسابرسان در باشگاه مستقر شدند و کار در حال اتمام است. گزارش نهايي در حال جمع‌بندي است و قرار است نتيجه نهايي را درباره ميزان بدهي‌هاي باشگاه فردا يا پس‌فردا ارائه دهند.

او در واکنش به اين اظهارنظر که ميزان بدهي‌ها بيش از 40 ميليارد است، گفت: بله، متاسفانه بدهي‌هاي متفاوتي از اين باشگاه اعلام مي‌شود که تنها مربوط به دوره گذشته نيست.

مامور رسيدگي به واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس در رابطه با پيشنهاد علي پروين مبني بر اينکه مديريت باشگاه پرسپوليس به علاوه سه ميليارد تومان پول و امتياز انتخاب اعضاي هيات مديره براي مدت چهار سال به او واگذار شود، تصريح کرد: پروين اسطوره، بزرگ و قابل احترام است. پرسپوليس با امثال پروين بزرگ شده است. ما بنا داريم تا حد امکان تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس توسط خاک‌خورده‌هايش اداره شوند. اين يک اصل از سوي وزارت ورزش و جوانان است اما در رابطه با واگذاري دو باشگاه، وزارت به تنهايي نمي‌تواند اظهارنظر کند. استقلال و پرسپوليس به عنوان دو شرکت دولتي در اختيار سازمان خصوصي‌سازي و وزارت اقتصاد قرار گرفته‌اند. کار به هيات دولت کشيده شده است اما من به عنوان يک مدير ورزشي با اين پيشنهادات که استقلال و پرسپوليس در اختيار پيشکسوتان و توانمندان باشند مشکلي ندارم. پيشنهادات قابل احترام است و تا حد امکان آنها را پيگيري مي‌کنيم.

معاون پارلماني، حقوقي و امور استان‌هاي وزارت ورزش و جوانان درباره ارائه پيشنهاداتي به سازمان ليگ فوتبال، اظهار کرد: من به دوستان در سازمان ليگ اظهارنظرهايي را ارائه کردم، چند سوال در چند بخش مطرح بود. يکي از مشکلات عدم ثبات بازيکنان و باشگاه‌ها در رابطه با ادامه همکاري در ليگ و قراردادهاي کوتاه‌مدت و عدد و رقم نجومي قراردادهاست. ما شاهديم که هر روز اعدادي اعلام مي‌شود که باعث نگراني و گلايه‌مندي مردم نسبت به فوتبال شده است. موظفيم به اين شرايط سامان بدهيم. به نظر من يکي از علل وجود اين مشکلات عقد قراردادهاي يک ساله و شرايط در نظر گرفته شده در اين قراردادهاست. به عنوان مثال قراردادي داريم که مديرعامل در آن اعلام کرده تا وقتي من در باشگاه هستم بازيکن هم بايد باشد و هر زمان که او برود بازيکن آزاد است! قرارداد يک ساله هم بازيکن در انتهاي هر فصل بايد به دنبال تيم جديد باشد و تمرکزش را از دست مي‌دهد.

او اضافه کرد: موضوع دوم هم بحث حضور سه بازيکن زير هجده سال در تيم‌هاي ليگي است. از اين بازيکنان بنا بر اعلام سازمان ليگ در فصل گذشته تنها يک دقيقه بازي گرفته شده است. قطعا به اين بازيکنان بازي نمي‌دهند و با اينکه در تمرينات حضور دارند و همراه تيم‌ها اعزام مي‌شوند اما از روي سکو بايد نظاره‌گر مسابقه باشند. از طرفي نمي‌توان به باشگاه‌ها اصرار کرد که از آنها استفاده کند چرا که کيفيت مسابقات پايين مي‌آيد اما اين قضيه از نظر فرهنگي و فني مشکل ايجاد مي‌کند و تبعات منفي دارد و باعث افت فني آينده‌سازان فوتبال مي‌شود.

معاون وزير ورزش در واکنش به اين اظهارنظر که شما گفته‌ايد منابعي براي کمک به دو باشگاه استقلال و پرسپوليس داريد،‌ تاکيد کرد: من يادم نمي‌آيد که چنين چيزي گفته باشم اما موظف هستيم که به اين باشگاه‌ها کمک کنيم.

خادم در پاسخ به اين پرسش که آيا مي‌توان اميد داشت که تا پايان سال 93 واگذاري صورت بگيرد، تصريح کرد: قانون دولت را موظف کرده که اين اتفاق بيفتد. ما هم دنبال سازوکارهاي قانوني هستيم. من به اين مساله اعتقاد زيادي دارم که عليرغم اينکه مي‌گويند دو شرکت استقلال و پرسپوليس زيان‌ده هستند اگر نظم مالي خوبي داشته باشند اينگونه نخواهند بود. بررسي‌هاي ما اين مساله را نشان مي‌دهد. هر باشگاهي در کنار بدهي‌هايش، دارايي‌هايي هم دارد و تراز مالي تنها بر اساس ميزان بدهي سنجيده نمي‌شود. ما به حسابرسان تاکيد زيادي کرديم که وضعيت دارايي‌ها را هم مشخص کنند. از طرفي بايد موضوع اهليت هم سنجيده شود. اميدواريم در اين هفته اتفاقاتي بيفتد و آنها را اعلام عمومي کنيم. براي استقلال هم سال آينده حسابرسي رخ مي‌دهد.

او در پايان درباره رقابت‌هاي جام جهاني کشتي آمريکا، گفت: چارچوب فدراسيون کشتي امروز قابل اعتنا و اعتماد است. رسول خادم با نداري تيمش را قهرمان جهان کرد. محمد بنا هم در المپيک تاريخ‌ساز شد. فدراسيون کشتي با بدهي‌هاي زيادي به رسول خادم منتقل شده است. همه بايد از کشتي حمايت کنيم تا سازوکار به سمتي برود که کشتي جايگاهش را کسب کند. جام جهاني با اينکه مسابقات سنگيني است اما تدارک خوبي براي ملي‌پوشان خواهد بود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1392/12/23 12:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن