تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803219980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروين: اعلام بدهي‌ها و قيمت پرسپوليس هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پروين: اعلام بدهي‌ها و قيمت پرسپوليس هستيم
سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: بايد منتظر اعلام ميزان بدهي‌ها و قيمت باشگاه پرسپوليس باشيم.

علي پروين پس از امضاي قرارداد اقتصادي سه‌جانبه با بانک قرض‌الحسنه رسالت و شرکت صنايع فولاد کرمان گفت: اين قرارداد براي اسپانسر پيراهن سال بعد است و به امسال کاري نداريم. دور قراردادهاي امسال را خط کشيديم.

به نقل از فارس، وي در مورد پروژه‌هاي نيمه تمام محمد رويانيان گفت: ما به تمامي آنها نامه داديم تا براي انجام صحبت و حل و فصل اين مسئله به باشگاه بيايند. يکي يکي اين شرکت‌ها به باشگاه مراجعه مي‌کنند و تا آنجا که بتوانيم اين مسائل را جمع و جور مي‌کنيم.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در مورد جلسه هيأت دولت و انتخاب کميته 5 نفره براي خصوصي‌سازي پرسپوليس خاطر نشان کرد: به هر حال جا دارد به خاطر اين اتفاق تشکر کنيم. البته هنوز معلوم نيست چه مبلغي را براي باشگاه پرسپوليس در نظر مي‌گيرند اما اين مبلغ همراه با بدهي‌هاي پرسپوليس اعلام مي‌شود حالا اينکه مبلغ چقدر و ميزان بدهي‌ها چه اندازه است را نمي‌دانم.

وي تأکيد کرد: منتظر هستيم تا در اين مورد خبر بدهند. جا دارد از محمد رويانيان به خاطر زحماتي که براي پرسپوليس کشيد تشکر کنيم و هر جا هست، سلامت باشد.

پروين در مورد ميزان بدهي‌ها عنوان کرد: نمي‌دانم ميزان بدهي‌ها چه اندازه است. بايد منتظر باشيم تا مبلغ بدهي را اعلام کنند. يک زمان مي‌بينيد مبلغي را اعلام مي‌کنند که کسي توانايي خريد پرسپوليس را پيدا نمي‌کند.

پروين در مورد اينکه مبلغ قرارداد با اسپانسر چقدر است و قرار است به چه مقداري به باشگاه کمک شود اظهار داشت:‌ مبلغ را نمي‌توانم بگويم در حال حاضر مشخص نيست اما آنقدري هست که سال آينده در همين زمان کوچکترين مشکلي وجود نداشته باشد و نياز به چيز ديگري نباشد اما در اين راستا تمام هواداران بياد کمک کنند تا قهرمان شويم اين بانک مي‌تواند به ما خيلي کمک کند و در کار اقتصادي ما را پيش ببرد.

وي در مورد اينکه آيا يان قراردا با قرادادهاي رويانيان تقابل ندارد خاطرنشان کرد: قراردادهاي رويانيان تا پايان اين فصل است و قرارداد ما براي سال آينده است و هيچ مشکلي در اين زمينه وجود ندارد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در مورد اينکه گفته مي‌شود کمک 8ميلياردي به باشگاه قرار است انجام دهند، گفت: مشخص نيست اين قرارداد چقدر است. هفته آينده خيلي چيزها معلوم مي‌شود. هواداران هم بايد در اين زمينه کمک کنند هرچه بيشتر اين کار صورت بگيرد ما به قهرماني نزديک‌تر مي‌شويم.

پروين در مورد اينکه در صورت واگذري باشگاه پرسپوليس به بخش خصوصي وضعيت اين قرارداد چگونه خواهد شد، تأکيد کرد: کارهاي بسيار خوبي براي خصوصي‌سازي صورت گرفته است. ما در اين زمينه با حسين‌زاده مديرعامل بانک رسالت هم صحبت کرده‌ايم. همين بانک خريدار باشگاه است و در کنار آنها من و پيشکسوتان هم حضور داريم. پرسپوليس در اولين قدم براي هواداران و پيشکسوتان است. با اين قرارداد پرسپوليس پر و پيمان مي‌شود. در مورد قرارداد هم عجله نکنيد.

پروين در مورد اينکه آيا مربيگري سخت‌تر است يا مديرعاملي، تصريح کرد: کار مربيگري خيلي دشوار است اما مديرعامل با پول مي‌تواند خيلي کارها انجام دهد اگر مديرعاملي پول داشته باشد هفتش گروه هشت نباشد خيلي کارها مي‌کند. من به يکي از دوستانم گفتم اگر مي‌خواهي کسي را نفرين کني دعا کن که مربي شود. تا زماني که تيم پيروز مي‌شود همه چيز گل و بلبل است اما تا اينکه تيم شکست مي‌خورد 48ساعت بايد در خانه بماني و پايت را بيرون نگذاري. مربيان زجر زيادي مي‌کشند و همه‌اش دردسر و غصه‌ است.

وي در مورد واگذاري استقلال و پرسپوليس تصريح کرد: دو تيم استقلال و پرسپوليس براي هواداران و پيشکسوتان هستند. اميدوارم که هرچه زودتر خصوصي‌سازي صورت بگيرد و وضعيت اين دو باشگاه مشخص شود.

چهارشنبه 1392/12/14 16:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن