تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821294422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان سمنان در منطقه پرتابش خورشیدی قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان حسینی نژاد:
استان سمنان در منطقه پرتابش خورشیدی قرار دارد
سمنان - خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان از قرار داشتن این استان در منطقه پرتابش خورشیدی خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی نژاد عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل شرکت توزیع برق سمنان از تجهیز برخی مدارس این استان به سیستم فتوولتائیک (انرژی خورشیدی) خبر داد. وی با اشاره به این مطلب که تفاهم نامه ای مبنی بر اجرای پروژه سامانه های فتوولتائیک متصل به شبکه بر روی مدارس، بین شرکت و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان منعقد و تبادل شده است اظهار داشت: این شرکت از محل اعتبارات بند 69 قانون بودجه سال 92 کلیه هزینه های نصب سامانه فتوولتائیک را به عنوان کمک بلاعوض پرداخت می کند. معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با تاکید بر اینکه این استان در منطقه پرتابش خورشید قرار دارد و نصب پانل های خورشیدی در ساختمان بعضی از مدارس جنبه فرهنگ سازی در زمینه استفاده از انرژی پاک را به همراه دارد عنوان کرد: مقدار توان سیستم فتوولتائیک قابل نصب بر روی بام یا مکان مناسب چهار کیلووات است. حسینی نژاد از اجرای این طرح در مرحله طراحی پلان خبر داد و گفت: این طرح به ازای هر کیلو وات 110 میلیون ریال هزینه در برداشته و مجموع اعتبارات نصب این یازده سیستم چهار میلیارد و 840 میلیون ریال است. وی در خاتمه ضمن بیان اینکه 11 مدرسه در استان سمنان برای اجرای این طرح پیش بینی شده¬اند خاطر نشان کرد: عملیات نصب این سیستم توسط پیمانکار بومی اجرا می شود.


۱۳۹۲/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن