تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد حزب‌الله از سکوت دولت‌های عربی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انتقاد حزب‌الله از سکوت دولت‌های عربی
کد خبر: ۳۸۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۳ - 13 March 2014




حزب الله لبنان عصر پنجشنبه با صدور بیانیه ای ، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و همچنین سکوت برخی دولت هیا عربی در قبال این جنایات را بشدت محکوم کرد.

به گزارش ایرنا ، در بیانیه حزب الله آمده است که تجاوزها و جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوارغزه همزمان با تشدید محاصره ظالمانه مردم فلسطین دراین منطقه و ترور فرماندهان و اعضای ارشد مقاومت فلسطین در سایه سکوت عربی و بین المللی و همدستی آمریکا ادامه یافته است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: نقض بیش از یکهزار و 600 مورد آتش بس برقرار شده در خلال دو سال، مقاومت فلسطین را مجبور کرد تا با عملیات « شکستن سکوت» پیامی روشن و مشخص را به دشمن بی رحم برساند و آن اینکه مقاومت اگر چه با آتش بس موافقت کرده اما به معنای تسلیم نیست و اجازه نمی دهد دشمن صهیونیستی آزادانه مرتکب هرگونه جنایتی شود.

حزب الله خاطرنشان کرده است : آنچه در نوار غزه رخ داد، تجاوز آشکار صهیونیستی با حمایت آمریکا بود و مسئولیت کامل آن را فرماندهی دشمن باید برعهده بگیرد و پاسخ محدود گروه های مقاومت فلسطینی و در راس آنها گروهان های القدس تنها یک یادآوری بود تا دشمن صهیونیستی به لوازم ضروری آنش بس پایبند باشد و دیگر آن را نقض نکند.

حزب الله با محکوم کردن شدید این تجاوزهای برنامه ریزی شده اسراییل علیه نوارغزه ، این تجاوزها را تلاش آشکار دشمن صهیونیستی برای ضربه زدن به ملت فلسطین در سایه سرگرم بودن کشورهای عربی به مسائل خود و فاصله گرفتن آنها از فلسطین و مقدسات ارزیابی کرده است.

در این بیانیه همچنین سکوت برخی دولت های عربی و سازمان های بین المللی در قبال جنایات و تجاوزهای اسراییل علیه نوار غزه محکوم شده و آمده است که این سکوت مشکوک به قاتلان فرصت تکمیل جنایات خود بدون ترس از مجازات را می دهد.

حزب الله با تاکید بر پاسخ مقاومت فلسطین به تجاوزهای دشمن صهیونیستی ، آن را تنها گزینه برای جلوگیری از تجاوزهای مستمر این دشمن دانسته است .

حزب الله همچنین از ملت های عربی و اسلامی خواسته است تا با ایفای نقش خود در کنار ملت فلسطین ایستاده و دولت های خود را برای اقدامات لازم و انجام وظایفشان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و کمک به این ملت وادار کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن