تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821254521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) تنها راه نجات بشریت است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی حجت الاسلام رضایی:
ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) تنها راه نجات بشریت است
بیرجند – خبرگزاری مهر: قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با اشاره به جایگاه قرآن و اهل بیت(ع) در دین اسلام، گفت: تنها راهکار نجات بشریت ترویج فرهنگ قرآن،  اهل بیت(ع) و فاطمیه است که روحانیون باید در این زمینه فعالیت کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی رضایی بعد ازظهر درگردهمایی روحانیون مستقر و طرح هجرت با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام برای منحرف کردن جوانان و مردم فعالیت کرده و در این راه از هیچ اقدامی فروگذار نیستند، افزود: در این راستا رسالت روحانیون خیلی حساس بوده و باید به طور ویژه در در مبازره به جنگ نرم دشمن ورود پیدا کنند. وی بر فراهم کردن زمینه های حضور روحانیون در مناطق مختلف استان تاکید کرد و بیان داشت: روحانیون در قبال وظایف محول شده مسئول بوده و باید اهتمام ویژه ای در این زمینه داشته باشند. وی فاطمه زهرا(س) را انسان کامل و محور ولایت دانست و افزود: معارف، علوم و قدر و منزلت فاطمه زهرا (س) در سن 18 سالگی به قدری رسید که این دنیا گنجایش نداشت. وی با اشاره به اینکه مهمترین رسالت روحانیون فرهنگ اهل بیت(ع) است، افزود: باید با بهره گیری از فرهنگ اهل بیت(ع) مشکلات اجتماعی و اقتصادی جامعه را مرتفع کرد. امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه بهره گیری از صحیفه سجادیه و سبک زندگی اسلامی بسیاری از مشکلات را حل می کند، خواستار فعالیت روحانیون در این زمینه و تبیین سبک زندگی  اسلامی برای مردم شد. حجت الاسلام رضایی خواستار تربیت صحیح فرزندان از سوی والدین در خانواده ها و توجه به تربیت اسلامی و مدیریت جوانان شد.


۱۳۹۲/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن