تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813188060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در مازندران راه اندازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در مازندران راه اندازی شد ساری- ایرنا- دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در مازندران روز پنجشنبه با حضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور در ساری آغاز به کار کرد.


رییس دیوان عدالت اداری کشور در آیین آغاز به کار این نمایندگی گفت : این نمایندگی سی امین و آخرین دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در استان های کشور است که راه اندازی شده است.
حجت الاسلام ˈ محمد جعفر منتظری ˈ هدف از راه اندازی نمایندگی دیوان عدالت اداری را تسهیل در رسیدگی به شکایات مربوط به دستگاه های اجرایی اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه برخی از دستگاه های هدف شکایت ، در پاسخ به دیوان عدالت اداری تاخیر می کنند ، از آن ها خواست تا حداکثر در مدت یک ماه به نکات طرح شده در شکایت پاسخ دهند.
منتظری گفت : به دلیل اینکه رسیدگی کامل به شکایات رسیده در استان ها مقدور نیست لذا دفاتر نمایندگی پس از دریافت شکایت ها ، آن ها را به تهران ارسال کرده و در نخستین فرصت ممکن رسیدگی خواهد کرد.
وی وظیفه دیوان عدالت اداری را تعامل و همکاری و حضور لازم در دستگاه های اجرایی اعلام کرد و افزود : با راه اندازی دفاتر نمایندگی دیوان عدالت اداری ، در رسیدگی به شکایات تسریع خواهد شد.
منتظری با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از آن به عنوان بهترین راهکار در نبرد اقتصادی با دشمنان یاد کرد و گفت : هر آئین نامه و بخشنامه ای که مانع تحقق اقتصاد مقاومتی شود ، باطل خواهد شد.
وی از تشکیل یک هیات به منظور رصد کردن و رسیدگی به بخش نامه ها و آئین نامه های صادر شده از سوی دستگاه ها خبر داد و گفت : هیچ کدام از آن ها نباید با تحقق اقتصاد مقاومتی منافاتی داشته باشد.
رئیس دیوان عدالت اداری کشور اقتصاد مقاومتی را از منویات رهبر معظم انقلاب و لازمه ورود به جنگ تمام عیار با دشمنان دانست و با بیان اینکه عملکرد مسوولان باید با خواسته های ایشان همسو باشد ، افزود : همان هوشیاری را که در هشت سال جنگ تحمیلی داشتیم، اینک باید داشته باشیم.
وی همچنین به تقارن ایام فاطمیه با عید نوروز اشاره کرد و با بیان اینکه آئین های مربوط به سال نو منافاتی با آموزه های دینی ندارد ، از شهروندان خواست تا در اجرای آن ها حرمت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را حفظ کنند.
استاندار مازندران نیز در این جلسه از راه اندازی دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری ابراز خرسندی کرد و از همه دستگاه های اجرایی خواست تا با این دفتر تعامل و همکاری داشته باشند.
ˈ ربیع فلاح ˈ از قوه قضائیه و دیوان عدالت اداری به عنوان پشتیبان و پاسدار حقوق مردم یاد کرد و افزود : امیدواریم با راه اندازی این دفتر نمایندگی و همدلی سایر نهاد ها شاهد کاهش آمار شکایت ها باشیم.
وی قانون و احکام الهی را خط قرمز همه ادارات دانست و گفت : خدمتگزاری به مردم در نظام الهی موجب افتخار مسوولان است.ک/3
1888/1654/506
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن