تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815290256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردیس شهدا و مشاهیر استان البرز رونمایی شد/زنده نگاه داشتن یاد شهدا در هر زمان ضرورت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز هم زمان با روز شهید؛
سردیس شهدا و مشاهیر استان البرز رونمایی شد/زنده نگاه داشتن یاد شهدا در هر زمان ضرورت دارد
کرج - خبرگزاری مهر: هم زمان با روز 22 اسفند که به نام شهید مزین است، از سردیس های شهدا و مشاهیر و اِلمان های جانبازان البرزی در کرج رو نمایی شد.



به گزارش خبرنگار مهر، آیین رونمایی از سردیس شهدا و مشاهیر استان البرز و اِلمان های جانبازان پیش از ظهر پنجشنبه در بلوار جمهوری کرج مقابل پارک تنیس و با حضور شهردار کرج، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج، مسئولین شهری و همچنین مردم و اصحاب رسانه برگزار شد. علی ترکاشوند شهردار کرج با بیان این مطلب افزود: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه تک تک اقشار جامعه است و کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت برنامه های ویژه ای دارد.

این مسئول اظهار داشت: امیدواریم اقدامات شورای شهر و شهردای بتواند اندکی از تلاش های ارزنده ی شهدا و مشاهیر و دانشمندان ایران اسلامی را جبران کند.

در ادامه مراسم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج با بیان این مطلب افزود: پس از تصویب ساخت سردیس های شهدا، جانبازان و مشاهیر البرزی در کمیسیون زیباسازی شهرداری کرج، مراحل ساخت این سردیس ها شروع شد. رضا فیض در ادامه تاکید کرد: ساخت سردیس های شهدا و جانبازان و مشاهیر البرزی یکی از اقدامات خوب از سوی شورای شهر و شهرداری کرج برای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است.
زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا در هر زمان ضرورت دارد فیض بیان کرد: ساخت این سردیس ها و تندیس ها آغازی برای ترویج سنت حسنه تجلیل از سلحشوران دفاع مقدس است که فاز اول این طرح امروز اجرا شد. فیض در ادامه تصریح کرد: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدانی که از جان خود برای حفظ خاک و ناموس کشور از جان خود گذشته اند هیچگاه دیر نیست و در هر زمان ضرورت دارد. این مسئول یادآور شد: رونمایی طرح نورپردازی پل آزادگان با شیوه ای نوین با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال و 14، ایجاد سرویس بهداشتی در ورودی های شهر کرج و همچنین ساخت اِلمان های نوروزی در کلانشهر کرج همزمان با رونمایی از سردیس و تندیس شهدا و مشاهیر انجام می شود. گفتنی است، مسیر و خیابانهایی که سردیس شهدا و مشاهیر در آنها نصب شده اند بنام شهدا و مشاهیر نامگذاری شده و در گذر شهدا سردیس شهیدان "یدالله کلهر"، "حجت الاسلام هدایت الله ملک زاده"، "مهدی شرع پسند"، "ولی الله فلاحی" و "سید حسین میررضی" نصب شد.
در گذر مشاهیر نیز سردیس آیت الله "سید حسن مدرسی سریزی" ˈ عالم ربانی، مهندس  "کریم ساعی" پدر جنگلبانی نوین و "سید حسن میرخانی" خوشنویس نصب شده است.

 


۱۳۹۲/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن