تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814700996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقاطع غيرهمسطح آيت‌ا... نجفي بر اساس تكنيك‌هاي فني و دانش روز دنيا اجراي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۲۷ب.ظ)
رئيس كميسيون فني عمراني، امور زيربنايي و املاك شوراي اسلامي شهر همدان: تقاطع غيرهمسطح آيت‌ا... نجفي بر اساس تكنيك‌هاي فني و دانش روز دنيا اجراي مي‌شود رئيس كميسيون فني عمراني، امور زيربنايي و املاك شوراي اسلامي شهر همدان گفت: تقاطع غيرهمسطح آيت‌ا... نجفي نخستين پل تكنيكي و فني خاص شهر همدان است که به صورت دو طبقه اجرا مي شود.
به گزارش خبرنگار موج از همدان، حميدرضا طبي‌مسرور در بازديد اعضاي كميسيون فني، عمراني، امور زيربنايي و املاك شوراي اسلامي شهر همدان از روند اجراي تقاطع غيرهمسطح آيت‌ا... نجفي با بيان اين مطلب افزود: اين پل به دليل قرار گرفتن در كريدور اصلي ورودي و خروجي شهر از اهميت بالايي به لحاظ مباحث شهرسازي و فني اجرايي برخوردار است.
طبي‌مسرور با بيان اينكه احداث پل آيت‌ا... نجفي از لحاظ شهرسازي، ترافيك ورودي شهر را كاهش داده و عبور و مرور را نيز تسريع مي‌بخشد، اضافه كرد: براي اجراي اين تقاطع از تكنيك‌هاي فني و دانش روز دنيا استفاده مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه تقاطع آيت‌ا... نجفي در مسير چندين شهرك واقع شده است، افزود: بر اين اساس در ساعاتي از روز شاهد ترافيك سنگين در اين مسير هستيم كه بايد با جديت و اختصاص اعتبار لازم اين پروژه را به اتمام رساند تا بتوان ترافيك رواني را در اين منطقه ايجاد كرد.
رئيس كميسيون فني و عمراني شوراي اسلامي شهر همدان ضمن تشكر از تلاش و جديت شوراي سوم و چهارم و شهرداري همدان در خصوص تدوين برنامه‌هاي راهبردي جهت پيشبرد اهداف كلان شهر افزود: انتظار مي‌رود پيگيري و ارائه برنامه‌هاي راهبردي جهت توسعه و پيشرفت پايتخت تاريخ و تمدن ايران زمين همچنان تداوم داشته باشد.
حميد رضا طبي مسرور همچنين از مساعدت و همکاري شهروندان در اجراي پروژه تشکر کرد و ضمن تاکيد بر تسريع در بهره برداري پروژه آيت اله نجفي افزود: لازم است به نحوي اقدام شود که با تکميل اولين لاين حرکتي به ترتيب راه اندازي لاين هاي بعدي با حفظ مباحث فني و ايمني قابل استفاده باشد.
معاون فني و عمراني شهردار همدان نيز در اين بازديد به ارائه گزارشي از روند اجراي پروژه تقاطع غيرهمسطح آيت‌ا... نجفي پرداخت و گفت: كل پروژه در حال حاضر حدود 69 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و تقريباً منطبق با زمانبندي طرح است.
موسي رسولي با بيان اينكه تاكنون اعتباري حدود 220 ميليارد ريال براي پل آيت‌ا... نجفي هزينه شده است، افزود: شهداري بيش از 10 ميليارد ريال نيز براي خريد كابل و تجهيزات جانبي شبكه برق جهت جابجايي هزينه كرده است.
رسولي با اشاره به اينكه پروژه تقاطع آيت‌ا... نجفي از دو پل اصلي و چپگرد تشكيل شده است، اضافه كرد: پل چپگرد از سمت كرمانشاه به سمت بلوار آيت‌‌ا... نجفي بوده كه ترافيك غرب كشور را پوشش مي‌دهد و عمليات اجرايي كل اين پل به صورت سيستم پيش تنيده است.
وي افزود: پل چپگرد داراي 17 پايه است كه عمليات اجرايي 10 پايه آن به اتمام رسيده و 6 پايه در مراحل مختلف ساخت بوده و يك پايه نيز فعلاً شمع آن زده شده است.
معاون فني و عمراني شهرداري همدان با بيان اينكه پل اصلي نيز 8 دهانه دارد، افزود: سه دهانه اين پل به صورت پيش‌تنيده بوده كه اجرايي شده است.
موسي رسولي زمان اتمام پروژه را از لحاظ بازه زماني غيرمفيد يك سال و زمان مجاز حدود 10 ماه اعلام كرد.
گفتني است اعضاي كميسيون فني و عمراني شوراي اسلامي شهر همدان در اين بازديد خواستار رفع مشكل شهروندان كوي مطهري جهت تردد در مسير تقاطع غير همسطح آيت اله نجفي شدند كه مقرر گرديد با يك اصلاح هندسي اين مشكل رفع شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن