تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815581230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومین جشنواره عکس شهر و شهروند اهواز ملی شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان آهن جان:
سومین جشنواره عکس شهر و شهروند اهواز ملی شد
اهواز - خبرگزاری مهر: سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز از برگزاری سومین جشنواره عکس شهر و شهروند اهواز در سطح ملی خبر داد.



امیر آهن جان در گفتگو یا خبرنگار مهر، گفت: این جشنواره که به صورت دوسالانه و از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز برگزار می شود امسال در سومین دوره خود به صورت ملی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف این جشنواره عنوان کرد: سومین جشنواره عکس شهر و شهروند با هدف گسترش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری، انعکاس جلوه های بصری شهری و پایه سازی مفهوم شهر و شهروندی برگزار خواهد شد.

دبیر سومین جشنواره سراسری عکس شهر و شهروند افزود: این جشنواره در دو بخش «شهر و شهروند» و « اهواز در قاب » برگزار می شود که علاقه مندان می توانند آثار خود را با موضوعات فضای شهری (زیباسازی،مبلمان شهری و...)، آلودگی هوا و آب (گرد و غبار، آلاینده های صنعتی و ...)، فرهنگ شهرنشینی (آپارتمان نشینی، نگهداری از اموال عمومی و ...)، آیین‌های دینی و ملی (راهپیمایی، سوگواری ایام محرم و ...)، ورزش و تفریحات سالم (بازی‌های محلی، نشاط و شادابی و ...)، معماری و شهرسازی (بافت فرسوده، توسعه و آبادانی و...)، حمل و نقل عمومی (اتوبوسرانی، ترافیک و ...)، خدمات شهری (جمع‌آوری و بازیافت زباله، خدمات ایمنی و ...) و نمادهای شهری به دبیرخانه جشنواره ارسال كنند.
 
آهن جان همچنین تصریح کرد: در این جشنواره بخشی نیز به داوری عکس های ارسالی گرفته شده توسط تلفن همراه اختصاص داده شده است که علاقه مندان این بخش نیز می توانند آثار خود را برای رقابت ملی در این بخش به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی در خصوص شرایط شرکت در این جشنواره گفت: این جشنواره در سه بخش برگزار می شود که جوایز هر بخش شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی خواهد بود که آثار ارسالی باید با موضوعات تعیین و اعلام شده مرتبط باشد و هر فرد می تواند با یک مجموعه هفت عکسی یا هفت عکس مجزا در هر بخش شرکت کند.
 
سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز با بیان اینکه آثار منتخب دوره های قبل قابل پذیرش در این دوره نیستند، اظهار کرد: آثار ارسال شده توسط شرکت کنندگان به منزله اعلام مالکیت معنوی آثار است. در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله‌ای عواقب حقوقی و جزایی آن بر عهده شرکت کننده است.

آهن جان ادامه داد: متقاضیان شرکت در این رقابت می توانند برای کسب اطلاع بیشتر از شرایط شرکت در این مسابقه به فراخوان منتشر شده در www.shahrvandfestival.ir مراجعه کنند.

دبیر سومین جشنواره سراسری عکس شهر و شهروند در خصوص مهلت ارسال آثار اعلام کرد: متقاضیان باید تا روز 20 اردیبهشت 1393 عکسهای خود را یا از طریق آدرس پستی 6133833159 و یا به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره واقع در
معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز تحویل دهند.



 


۱۳۹۲/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن