تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821074206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه راهیان نور، کفاف استقبال جوانان از این طرح را نمی دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بودجه راهیان نور، کفاف استقبال جوانان از این طرح را نمی دهد گرگان - ایرنا - نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی در کشور بوده و بودجه آن، کفاف استقبال جوانان از اعزام به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را نمی دهد.


براساس اعلام روز پنجشنبه سپاه نینوا، حجت الاسلام والمسلمین ˈعلی طاهریˈ درگفت و گوی خبری اظهار کرد: دولت در حدی به این بخش بودجه اختصاص داده، ولی نیاز است بخشی از هزینه ها توسط دستگاه های دولتی و کمک های مردم محقق شود.
وی با اشاره به اینکه درهشت سال گذشته در بخش سخت افزاری فرهنگی اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود: در این سال ها ساخت مساجد و اماکن فرهنگی رشد خوبی داشته ،اما به بخش نرم افزاری فرهنگی بودجه کمی تعلق گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه بودجه نرم افزاری فرهنگی مطابق با شان نظام محقق نشده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران یک نظام فرهنگی است و باید بیشتر به مباحث فرهنگی توجه کرد.
دکتر طاهری به وضعیت کانون ها و مساجد نیز اشاره کرد و یاداور شد: اگر برای هر 1000نفر یک مسجد در نظر بگیریم بیش از 10هزار مسجد در کشور کم داریم.
وی در خصوص بودجه فرهنگی کشور نیز گفت: امسال بودجه بخش قرآنی 150 میلیاردریال بود که تنها 5 درصد بودجه به این بخش اختصاص داده شد.
عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه سال 93 نسبت به امسال تغییر چندانی ندارد، افزود: امید است تخصیص به بخش فرهنگی طبق مصوبات اجرا شود و از این لحاظ نسبت به سال گذشته شاهد رشد بودجه در بخش فرهنگی باشیم.
601
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن