تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814739764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیرساخت ارسال اطلاعات قراردادهای خاص را فراهم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست؛
زیرساخت ارسال اطلاعات قراردادهای خاص را فراهم کرد
مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست گفت: زیرساخت ارسال اطلاعات مرسولات قضایی و مرسولات شرکت ترابر ایرانیان مرتبط با مناطق 11 و 15پستی به بهره‌برداری رسید.


کاظم میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور تجمیع حداکثری ترافیک و درآمد خدمات در سامانه گزارش‌های مدیریتی، مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست زیرساخت ارسال اطلاعات قراردادهای خاص را فراهم نمود.

وی ادامه داد: در ادامه روند موفقیت‌آمیز راه‌اندازی زیرساخت ارسال اطلاعات قراردادهای خاص این مرکز باهمکاری مناطق 11و15 پستی مبادرت به ارسال اطلاعات مرسولات قضایی و مرسولات شرکت ترابر ایرانیان از طریق زیرساخت ارسال اطلاعات قراردادهای انبوه نموده است.

وی با بیان اینکه ترافیک و درآمد قراردادهای مذکور از طریق سامانه گزارشات مدیریتی قابل احصا می‌باشد جلوگیری از دوباره کاری و ورود دستی اطلاعات در باجه‌های قبول، تصحیح فرآیند قبول مرسولات ارسال اطلاعات مکانیزه مرسولات قراردادها در حجم انبوه و امکان تولید گزارش‌های دقیق مالی و آماری را عنوان مهمترین دستاوردهای راه‌اندازی به طرح مذکور برشمرد.

میرزایی تصریح کرد: تمامی قراردادهایی که در آنها بارکد 20رقمی پستی مستقیما توسط نرم‌افزار شرکت یا سازمان طرف قرارداد تولید و بر روی مرسوله الصاق می‌گردد در صورت نیاز به احصا و تولید گزارش‌های مالی و آماری مورد نیاز باید از طریق زیرساخت مذکور به مرکز داده شرکت پست ارسال گردد.

انتهای‌پیام/








تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن