تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821252132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سیاسی سپاه: تحریم و فشار ابزار دشمن برای شکستن اراده ملی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون سیاسی سپاه: تحریم و فشار ابزار دشمن برای شکستن اراده ملی است بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحریمها و فشارهای اقتصادی ابزار دشمن برای شکستن اراده ملی ما در عرصه دیپلماسی است.


سرهنگ ˈ رسول سنایی راد ˈ چهارشنبه شب در مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی در بیرجند افزود: اگر قرار است عزت و غرور ملت ایران پاس داشته شود چاره ای جز مقاومت در برابر دشمنان نداریم.
وی اظهار داشت: بسیج تجلی و تجسم مقاومت است بگونه ای که امام راحل فرمودند اگر فرهنگ دلنشین بسیجی بر فضای کشور طنین انداز شود چشم طمع بیگانگان از ما دور خواهد شد.
معاون سپاه پاسداران گفت: دشمن جنگ اقتصادی پرشدتی را علیه ایران اسلامی بکار گرفته، تحریم در این جنگ یک مولفه است لذا نیاز به مقاومت به ویژه اقتصادی مقاومتی داریم.
وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست بلکه اقتصادی است که امکان مقاومت را در شرایط تهدید و فشار به ما می دهد.
او افزود: دشمن قبل از مذاکرات و حین مذاکرات هسته ای از اینکه بگوید ما موازی فشار، مذاکره را دنبال می کنیم ابایی ندارد.
وی گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد مردم پایه است و همانگونه که در زمان جنگ تحمیلی ˈمردم پایهˈ عمل کردیم هم اکنون باید این رویه را نیز در پیش گیریم.
سرهنگ سنایی راد اظهارداشت: نماد مردم پایه بودن در زمان جنگ تحمیلی حضور بسیج بود و عاملی که توانست معادله دشمن را برهم زند و توازن جدیدی برقرار کند مردمی شدن جنگ بود.
وی با تاکید بر اینکه امروز باید در عرصه اقتصادی، مشارکت مردم را برانگیزیم گفت: صداقت مسئولان در انتقال درست مسائل و متقاعد کردن آنها یکی از عوامل مهم در تحقق این امر است.
وی افزود: امروز در شرایطی هستیم که رقابت را با قدرتهای بزرگ برانگیختیم اما لیبرال دموکراسی بر خلاف تظاهر به آزادی و رقابت، به شدت انحصارطلب است چون همواره به دنبال سلطه می باشد و اجازه سر برآوردن رقیب را نمی دهد.
وی گفت: امروز دشمن در زمینه ابتذال که ما را به عقب براند هیچ تنگ نظر نیست و فقط تظاهر به رقابت می کند و اجازه تولید را به ما نمی دهد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این درحالی است که امروز ایرانیان موجب شدند سلطه استکبار به خطر بیافتد زیرا با ترکیب شدن دو ظرفیت ملی و دینی استعدادی را بوجود آورده اند که می تواند یک الگو و پیشرفت مستقل را تامین کند.
وی ادامه داد: در شرایطی که امروز دشمن از دشمنی خود برای ما کم نگذاشته شاهد مقاومت و پیشرفت ایران اسلامی و الگو شدن آن برای سایر کشورها می باشد.
سرهنگ سنایی راد با اشاره به اینکه امروز ما مرزهای دفاع را از شلمچه به سواحل مدیترانه برده ایم گفت: عرصه درگیری ما با دشمن تنها بر سر میز مذاکره دیپلماسی نیست بلکه همه جانبه است.
وی افزود: دشمن دو عرصه تحریم اقتصادی و جنگ نرم را علیه ایران اسلامی دنبال می کند و اگر در این دو عرصه بتواند درگیریها را حل کند باز هم در عرصه دیپلماسی مجبور به تجدیدنظر است زیرا ما در این عرصه ها قادر به تولید قدرت هستیم.
او گفت: قدرت ملی را اقتصاد مقاومتی افزایش می دهد چون کارآمدی نظام و رضایت مردم را بیشتر می کند و نیز موجب می شود دست ما پیش بیگانگان دراز نشود.
وی افزود: امروز ما با دشمنی مواجه هستیم که قدرت محور است لذا ما نمی توانیم ضعیف باشیم زیرا دشمن فقط به قدرت تمکین می کند.
او گفت: تنها راه مقابله با دشمن، اقتصاد مقاومتی است زیرا دارای ارکان دانش بنیان و مردم پایه است لذا باید همانند دوران جنگ با حضور بسیجی و انگیزه جهادی در برابر دشمن بایستیم.
665
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن