تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819866266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابقای ˈمحمدی دوستˈ در ریاست هیات تیراندازی استان اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ابقای ˈمحمدی دوستˈ در ریاست هیات تیراندازی استان اردبیل اردبیل - ایرنا - سعید محمدی دوست با رای مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی استان اردبیل به مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، اعضای مجمع روز چهارشنبه ˈمحمدی دوستˈ تنها نامزد ریاست هیات تیراندازی استان را با 15 رای به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا کردند.
انتخابات مجمع در حالی برگزار شد که نماینده فدراسیون به دلیل لغو پرواز تهران به اردبیل در
نامه ای که در جلسه نیز قرائت شد اختیارات خود را به مدیرکل ورزش و جوانان استان تفویض کرده بود.
محمدی دوست در این جلسه با اشاره به کارنامه هیات تیراندازی در چهار سال گذشته گفت: در این مدت تیم تیراندازی استان با تلاش و همکاری از لیگ دسته دو شروع کرد تا سرانجام به عنوان تیم اول به لیگ برتر صعود کرد و از سال آینده در لیگ برتر رقابت می کند.
وی افزود: بسیاری از ورزشکاران به ویژه جوانان برای اولین بار به تیم های ملی دعوت شدند و در این مدت تعداد ورزشکاران سازمان یافته زن و مرد به یک هزار و 650 نفر رسید.
وی اظهار کرد: در شرایط فعلی 130 نفر ورزشکار سازمان نیافته در استان داریم.
وی گفت: احداث سالن سه منظوره مجموعه دایی اردبیل که در صورت افتتاح می توانست به فرصتی نه تنها برای ورزش استان که به عنوان پایگاه ورزش تیراندازی در سطح کشور تبدیل شود به دلیل نبود اعتبارات بلاتکلیف مانده است.
وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان برای توسعه این رشته باید اعتبارات لازم را برای تکمیل مجموعه تامین کند و در کنار این راه اندازی سایت اهداف پروازی نیز جزو ضرورت هاست.
وی همچنین با تاکید بر ضرورت برگزاری لیگ استانی تیراندازی گفت: حضور در لیگ برتر در کنار برگزاری لیگ استانی معنا می دهد و از طرف دیگر در مرکز استان و سایر شهرستان ها از جمله پارس آباد و خلخال افراد مستعدی داریم در حالی که هم اکنون تنها چهار هیات اردبیل ، خلخال ، پارس آباد مغان و مشگین شهر فعال است.
او بیان کرد: برگزاری لیگ به فعال سازی هیات های شهرستان ها به صورت واقعی نیز منجر می شود ، گرچه برای رونق شهرستان ها در این رشته نیاز به امکانات و راه های درآمدزایی داریم تا به قطع وابستگی برسیم.
وی با بیان این که سن و جنس در این رشته چندان تاثیرگذار نیست افزود: تیراندازی رشته دیربازدهی است ولی در مقابل ورزشکاران دیرتر افت می کنند و جایگاه خود را از دست
می دهند با این وجود در بخش بانوان نتوانستیم به رسالت خود عمل کنیم و باید روی حضور جدی بانوان کار کنیم تا به توسعه همه جانبه دست یابیم.
8123/594/593
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن