تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804658181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملی پوشان هاکی ایلام به عملکرد هیات استان اعتراض کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ملی پوشان هاکی ایلام به عملکرد هیات استان اعتراض کردند ایلام - ایرنا – شماری از بازیکنان ملی پوش و فعالان رشته هاکی ایلام در پاسخ به بیانیه هفته گذشته این هیات ورزشی در انتقاد از عملکرد فدراسیون با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از رییس فدراسیون هاکی از کارکرد و شرایط حاکم بر هیات استان انتقاد کردند.


به گزارش ایرنا، این ورزشکاران روز شنبه با صدور این بیانیه اعتراضی و ارسال آن به خبرگزاری جمهوری اسلامی به بیانیه هیات هاکی استان و پیشکسوتان ایلامی این رشته ورزشی در انتقاد از رییس فدراسیون هاکی پاسخ داده و از ˈبهرام شفیعˈ حمایت کردند.
در این متن آمده است: ˈهیات هاکی استان ایلام با بی درایتی خود باعث به تعطیلی کشاندن ورزش هاکی ایلام در سال های گذشته شده در حالی که این استان در گذشته قطب اصلی ورزش هاکی کشور بود.
امضا کنندگان بیانیه اعتراضی علیه رییس فدراسیون که سال های سال از این ورزش و مشکلات آن دور بوده اند و از نزدیک با معضلات فراروی این رشته آشنایی ندارند چگونه می تواند با ریز شدن به مسائل فدراسیون هاکی و نه خود رشته هاکی دردهای بی شمار و مشکلات عدیده این رشته ورزشی استان ایلام را حل کنند؟
آیا رودرویی اعضای هیات هاکی استان با مسوولان فدراسیون، هاکی ایلام را به روزهای اوج خود می رساند؟
آیا ترک نشست مجمع انتخاباتی ریاست فدارسیون توسط هیات هاکی استان ایلام به نشانه اعتراض باعث رویگردانی بیش از پیش فدراسیون از هاکی استان نمی شود؟
آیا این حرکت نسنجیده توهینی به دیگر حاضران در آن نشست تلقی نمی شود؟
هیات هاکی استان در انتشار بیانیه خود از پیشکسوتان قدیمی این رشته برای صحت ادعای خود استفاده کرده در حالی که بازیکنان کنونی این رشته ورزشی در استان با انواع مشکلات و چالش ها دست و پنجه نرم می کنند نه این پیشکسوتان!
این هیات هاکی استان است که باید پاسخگوی عملکرد باشد و به روشنی اعلام کند که چرا ورزش هاکی ایلام از روزهای اوج خود بسیار فاصله گرفته و جایگاه گذشته خود را از دست داده است؟
ضمن احترام برای پیشکسوتان امضا کننده این بیانیه باید اعلام کرد که بزرگان اکنون چه آشنایی و اشراف نزدیکی با چالش های کنونی ورزش هاکی کشور و استان ایلام دارند ؟
چرا این پیشکسوتان عزیز و هیات محترم هاکی استان برای برطرف کردن مشکلات و چاره جویی و به جای رو در رویی با فدراسیون اقدام به همفکری و هم افزایی با رییس و مسوولان فدراسیون و بازیکنان هاکی استان نمی کنند.
سنگ اندازی های مداوم اعضای هیات هاکی استان ایلام و سنگ اندازی های برخی از پیشکسوتان این رشته ورزشی سبب بی رغبتی بسیاری از ملی پوشان و حتی ترک فعالیت ورزشی برخی بازیکنان از ادامه فعالیت ورزشی در استان شده است.
هیات هاکی استان باید آگاه باشد که فعالیت این رشته که روزی قطب اصلی قهرمانی کشوری بود اکنون به طور کامل تعطیل شده و در آینده ای نه چندان دور فقط حرف و یادی از ورزش هاکی استان باقی می ماند.
عملکرد هیات استان باعث شده بسیاری از هاکی بازان ایلام یا به طور کامل فعالیت در این رشته را کنار گذاشته و یا در تیم ها و باشگاه های دیگر استان های کشور بازی کنند و این زنگ خطر بزرگی برای هیات هاکی استان، اداره کل ورزش و جوانان و پیشکسوتان این ورزش است.
روزگاری بیشتر اعضای تیم ملی هاکی کشور را ورزشکاران ایلامی تشکیل می دادند ولی امروز اعضای تیم ملی از استان ایلام به انگشتان یک دست هم تجاوز نمی کند.
روزگاری تیم های شرکت کننده در مسابقه های مختلف، هاکی ایلام را به مانند یک غول شکست ناپذیر می دانستند و اکنون هاکی استان برای رقیبان و حریفان زنگ تفریحی بیش نیست.
استان ایلام بازیکنان ملی پوش زیادی دارد که به علت برخی کارشکنی ها خواسته یا ناخواسته در اردوها و مسابقه های تیم ملی شرکت نمی کنند.
جای تعجب است اداره کل ورزش و جوانان ایلام با وجود پیگیری های مداوم بازیکنان برای رسیدگی به چالش های فراروی این ورزش تاکنون هیچ گونه رسیدگی و حرکت موثر و سازنده ای برای این ورزش استان انجام نداده است.
چرا باید تیم نخست کشور (ایلام) به یک تیم رده آخری بدل شود و کسی جوابگو نباشد؟ˈ
این بیانیه به امضا بازیکنان حال حاضر در تیم ملی به نام های ˈساسان حاتم نژادˈ، ˈمصطفی پورسعیدˈ، ˈیونس رضایی مهرˈ، ˈتیمور یعقوبیˈ، ˈصادق فتح اللهیˈ، ˈنیلوفر عبدیˈ، ˈلیلا عبداللهیˈ، ˈخدیجه قنبریˈ، ˈفاطمه امیدیˈ، ˈمصطفی فتح اللهیˈ بازیکن پیشین تیم ملی، ˈمجتبی رحمتیˈ کاپیتان پیشین تیم ملی، ˈآیت اله کشاورزˈ بازیکن پیشین تیم ملی، ˈیونس منصورپورˈ، بازیکن پیشین تیم ملی و بازیکنان باشگاهی شامل ˈمیلاد اکبریˈ، ˈمهدی ذوالفقاریˈ، ˈرضا بیابانیˈ، ˈایمان صمیمیˈ، ˈمهدی اندرسیˈ، ˈهادی رشنوˈ، ˈحسن صحابیˈ، ˈسهیل ناظری فرˈ، ˈکریم الماسیˈ، ˈحامد قاسمیˈ، ˈسجاد حیدریˈ، ˈمحسن حدادیˈو ˈاحسان صمیمیˈ دبیر هیات هاکی استان رسیده است.
هیات هاکی و پیشکسوتان این رشته ورزشی در استان ایلام هفته گذشته با انتشار و ارسال بیانیه ای به ایرنا بشدت از عملکرد رییس فدراسیون هاکی کشور انتقاد کردند. ک/1
565
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن