تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821224738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهم سه جانبه بین دانشگاه، شهرکهای صنعتی و اتاق بازرگانی سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تفاهم سه جانبه بین دانشگاه، شهرکهای صنعتی و اتاق بازرگانی سمنان سمنان - ایرنا - روسای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان، دانشگاه سمنان و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی این استان بر ضرورت همکاری سه جانبه و تعامل سازنده تاکید کردند.


روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان روز چهارشنبه در گزارشی به ایرنا افزود: نشست مشترک اتاق بازرگانی، شرکت شهرکها و دانشگاه سمنان در اتاق بازرگانی سمنان برگزار شد.
ˈعلی اصغر جمعه ایˈ رییس اتاق بازرگانی سمنان دراین نشست خواستار تعامل سازنده بخش صنعت ، معدن و کشاورزی با دانشگاهها، مراکز علم و فن آوری شد و اظهار داشت: در حال حاضر به دلایلی فاصله مراکز صنعتی با دانشگاهها زیاد شده است.
وی گفت: صاحبان صنایع آمادگی لازم برای جذب ایدهای نو دارند و خواهان ارائه محصولات خاص به بازار های جهانی هستند.
ˈعلی خیرالدینˈ رییس دانشگاه سمنان نیز ایجاد زیر ساخت های لازم را مهم خواند و گفت: برای رسیدن به این هدف باید عزم خود را جزم، راهکارهای مناسب را بررسی و تدوین نمائیم و دانشگاه سمنان با تمام توان در این عرصه در کنار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی است.
وی تصریح کرد : تلفیق علم و عمل هموار تاثیر گذار است، برگزاری تورهای صنعتی، نمایشگاه های تلفیقی و تولید علوم دانش بنیان و از همه مهمتر ترویج دانشجوی فن آور از اهداف اصلی داشگاه سمنان است.
ˈمحمدرضا صادقیˈ مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان، شناسایی توانمندی های شرکت های دانش بنیان را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: سوق دادن واحدهای صنعتی به تولید محصول با کیفیت با راندمان کاری مناسب همراه با تنوع تولید باید نهادینه شود.
در این نشست مقرر شد همکاری سه جانبه با محوریت و تاثیر گذاری توان علمی و عملی در دستور کار قرار گیرد و تفاهم نامه ای تنظیم شود.ک/1
599/608
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن