تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813166367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت بستر لازم را برای تعامل و هماهنگی بیشتر دستگاه های امدادی فراهم کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دولت بستر لازم را برای تعامل و هماهنگی بیشتر دستگاه های امدادی فراهم کند تهران بزرگ - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه سال نو و سفرهای نوروزی، دولت هماهنگی و تعامل بیشتر بین دستگاه های امدادی را برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران فراهم کند .


ˈحسین طلا ˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هر چند اقدامات مناسبی طی سال های اخیر در این زمینه صورت گرفته، اما این روند باید با شتاب بیشتری ادامه یابد تا شاهد کاهش چشمگیر تلفات و صدمات جاده ای باشیم .
وی دربخش دیگری از سخنانش به مشکلات و معضلات شهر تهران اشاره کرد وگفت: مدیریت شهر تهران در حال حاضر دچار بحران است و اگر حوادث و بلایای غیر طبیعی در این شهر رخ دهد با مشکلات بیشتری روبه رو خواهیم شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که دولت تدبیر و امید، برنامه ریزی ها و اقدامات لازم را برای رفع مشکلات کلان شهرها بخصوص تهران به عمل آورد .
وی بر آمادگی کامل دستگاه های امدادرسان در شهر تهران تاکید و اظهار کرد: مسوولان باید برنامه ریزی های لازم را برای کاهش خطرات و صدمات ناشی از حوادث غیرمترقبه به عمل آورند و تمام سعی و تلاش خود را صرف امدادرسانی مطلوب به حادثه دیدگان کنند .
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ارایه آموزش های همگانی در این زمینه تاکید کرد و افزود: جمعیت هلال احمر باید اهتمام جدی تری به این موضوع داشته باشد .
وی از آمادگی مجلس برای رفع مشکلات هلال احمر خبر داد و گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر با روحیه بسیجی و جهادی، حضوری فعال و موثر در حوادث و بلایای غیر طبیعی دارند و با این روحیه به کمک و یاری مصدومان حادثه دیده می شتابند .
طلا، رسیدگی و مددرسانی به محرومان و نیازمندان را از مهمترین وظایف نیروهای هلال احمر دانست و گفت: طرح های فرشتگان رحمت و همای رحمت از جمله طرح هایی است که در جمعیت هلال احمر به منظور رفع مشکلات محرومان و دردمندان جامعه به اجرا درآمده است .
تهرام/1109/519/ 699
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن