تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820036038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری مسابقه بزرگ ایران بدون سل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برگزاری مسابقه بزرگ ایران بدون سل تهران - ایرنا - رئیس اداره سل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری مسابقه بزرگ ایران بدون سل با جوایز ارزنده و نفیس خبر داد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، «مهشید ناصحی» روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: شرکت در این مسابقه با مراجعه به سایت http://tb.hbi.ir از امروز آغاز شده و تا 31 فروردین ادامه دارد ؛ سوالات این مسابقه آسان بوده و با هدف آشنایی مردم با سل برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: براساس مطالعات کشوری، آگاهی مردم نسبت به بیماری سل بسیار کم است بطوریکه بسیاری افراد فکر می کنند بیماری سل دیگر وجود ندارد و بقیه نیز براین باورند که مبتلایان به سل جان خود را از دست می دهند.
رئیس اداره سل وزارت بهداشت با اشاره به فرهنگ نادرست دارویی مردم کشور گفت: درمان سل شش ماه طول می کشد اما از طی سه هفته که علائم بیماری از بین می رود، بی نظمی و توقف در مصرف دارو اتفاق می افتد و این مساله موجب ابتلای افراد به سل مقاوم به درمان می شود.
ناصحی تصریح کرد: سل مقاوم به درمان حداقل 40 میلیون تومان هزینه و شش ماه بستری و دو سال درمان نیاز دارد که 50 درصد مبتلایان به آن نیز به درمان جواب نمی دهند.
وی با اشاره به انگی که به بیماران مبتلا به سل زده می شود، افزود: برخی بیماران حتی بیماری خود را از خانواده پنهان کرده و پذیرای کارمندان بهداشتی در منازل خود نیستند و برای خودشان نیز سخت است که شش ماه مداوم برای دریافت دارو به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.
اجتمام(3)**9185
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن