تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819265686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به ارزش هاي اخلاقي و پايبندي به باورهاي ديني تحکيم کننده ارکان خانواده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۲۰ب.ظ)
شهردار منطقه 16 در دومين همايش عفاف: توجه به ارزش هاي اخلاقي و پايبندي به باورهاي ديني تحکيم کننده ارکان خانواده است دومين همايش عفاف و حجاب شهرداري منطقه ي 16 با حضور مهندس سيد محسن اسدي شهردار منطقه،مهندس محمد عزيزي قائم مقام شهردار،علوي معاون اجتماعي و فرهنگي، موسويان مشاور شهردار در امور بانوان، اميني مدير امور بانوان منطقه و جمعي از پرسنل شهرداري منطقه ي 16 برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در حاشيه اين همايش که همراه با سخنراني دکتر ابهري متخصص روانشناس همراه بود ، مهندس اسدي ضمن تبريک ميلاد با سعادت حضرت زينب (س) به عنوان الگوي جامعه زنان گفت: کوشش براي تعميق فرهنگ عفاف و حجاب در ميان بانوان بسيار مهم و ضروريست.
شهردار منطقه ي 16 گفت: اين همايش به منظور شبكه سازي مروجين عفاف و حجاب و با هدف ارتقاء سطح بينش بانوان همکار در زمينه عفاف و حجاب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه ي 16، مهندس سيد محسن اسدي گفت: ترويج فرهنگ عفاف و حجاب درجامعه تاثير به سزايي در تحكيم بنيان خانواده و ايجاد امنيت و سلامت جامعه دارد و کوشش براي تعميق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به ويژه در ميان همکاران موجب ارتقاء فرهنگ عمومي خواهد شد.
وي با اشاره به اينکه حجاب علامت معنويت و بيمه سلامت جامعه است افزود: آنچه که مانع بدرفتاري و بي اخلاقي هاي اجتماعي مي شود فاصله گرفتن از ارزش هاي اخلاقي و عدم پايبندي به باورهاي ديني است.
لازم به اشاره است در پايان اين همايش 14 تن از بانوان شاغل در منطقه ي 16 به جهت تلاش و جديت در ترويج فرهنگ عفاف و حجاب مورد تقدير قرارگرفتند.







»
تصاویر مرتبط































این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن