تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمهيدات ترافيکي منطقه 20 براي پنجشنبه آخر سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۴۹ب.ظ)
تمهيدات ترافيکي منطقه 20 براي پنجشنبه آخر سال معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري منطقه 20 از تعيين سه مسير ويژه براي اعزام شهروندان اين منطقه به حرم مطهر امام خميني(ره) و بهشت زهرا(س) در پنجشنبه و جمعه آخرسال خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا اسفرايني نژاد با بيان اين خبر گفت: با توجه به افزايش ميزان تقاضاي شهروندان براي عزيمت به حرم مطهر امام خميني(ره) و بهشت زهرا(س) در پنجشنبه و جمعه آخر سال، از سه مسير ويژه دولت آباد، ميدان شهرري و مترو باقرشهر به علاقه مندان خدمات رساني رايگان ارائه مي شود.
اسفرايني به تقويت خط اتوبوسراني مترو شهرري به باقرشهر اشاره کرد و افزود: 20 دستگاه ون براي تقويت خط مترو شهدا به محوطه داخلي بهشت زهرا(س) پيش بيني شده است و علاقه مندان مي توانند از خطوط مترو نيز استفاده کنند.
معاون حمل و نقل وترافيک شهرداري منطقه 20 با اشاره به اينکه اين خدمات در دو روز پاياني سال نيز ارائه مي شود اظهار داشت: بزرگراه امام علي(ع)، مسيرهاي منتهي به بهشت زهرا(س)، بزرگراه ها و معابر پرتردد اين منطقه که در روزهاي پاياني سال با حجم بالايي از تقاضاي سفر مواجه است ايمن سازي شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن