تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820504280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه 93 شهرداری قم محقق نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بودجه 93 شهرداری قم محقق نمی شود قم-ایرنا- شهردارقم گفت: امکان تحقق بودجه سال 93 شهرداری به هیچ وجه وجود ندارد.


به گزارش ایرنا، ˈمحمد دلبری ˈ سه شنبه شب درجلسه رسمی شورای اسلام شهر اظهار داشت: متاسفانه انتظارات موجود در خصوص ایجاد تحولات دراین شهر با این بودجه امکانپذیر نیست.
وی با بیان اینکه شهرداری قادر به اداره شهر با این بودجه نیست،افزود: این نهاد مردمی بودجه را به شورای شهر باز می گرداند.
دلبری با اشاره به وضعیت کمیسیون ماده 100 و عدم افزایش نرخ عوارض در سال 93 خاطرنشان کرد: با این نرخ شهرداری امکان جلوگیری از تخلفات ناشی از ساخت و ساز واحدهای مختلف را نخواهد داشت.
دلبری با بیان اینکه میزان تعرفه های موجود برای اخذ عوارض صدور پروانه عین بی عدالتی است،افزود: برای کسانی که به کار بساز و بفروش اشتغال دارند و یک خانه را پس از ساخت با طبقات اضافی به مبلغ 12 میلیارد ریال به فروش می رسانند پرداخت 100 میلیارد ریال عوارض رقم زیادی نیست.
وی با بیان اینکه چنین افرادی در بسیاری از مواقع این مبلغ را نیز نمی پردازند، افزود: عدم افزایش تعرفه عوارض کمک به قشر محروم نیست بلکه افراد کاسب و بساز و بفروش را پول دارتر می کند.
شهردار قم با بیان اینکه ما کمترین افزایش قیمت عوارض را در کشور داشتیم، افزود: این درحالی است که نرخ تورم از سوی بانک مرکزی 35 درصد اعلام شده است.
این مقام مسوول تصریح کرد: با این وضعیت عوارض، ما در سال 93 حتی برای یک نفر نیز هیچ گونه تخفیف، مساعدت و یا تقسیطی برای پرداخت عوارض در نظر نمی گیریم.
وی با اشاره به برخی اقدامات برای عدم ارائه خدمات شهرداری به شهروندان خاطرنشان کرد: هم اکنون وضعیت کشور به سمتی می رود که شهرداری ها خدمات خود را به مردم متوقف کنند، تا رضایتمندی که در جامعه از کنار این خدمات کسب می شود از بین برود.
دلبری کاهش نمایندگان شورای اسلامی شهر از سه نماینده به یک
نماینده در جلسه ماده 64 قانون مالیات ها برای تعیین قیمت منطقه ای مالیات بر املاک مختلف را از دیگر اقدامات پیشگیرانه برای ممانعت از ارائه خدمات شهرداری به شهروندان دانست. ک/3
7403/ 550/
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن