تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819635690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیاتی از سازمان ملل از زندان های کرمانشاه بازدید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هیاتی از سازمان ملل از زندان های کرمانشاه بازدید کرد کرمانشاه - ایرنا - کارشناس تخصصی دفتر مبارزه با سل سازمان ملل و مدیر پروژه سل صندوق جهانی در سازمان زندان ها، به همراه هیاتی از کارشناسان، از فعالیت های حوزه بهداشت و درمان زندان های کرمانشاه بازدید کردند.


به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل زندان های استان کرمانشاه روز چهارشنبه گزارش داد، این هیات با هدف بررسی وضعیت اجرای برنامه های پیشگیری و مبارزه با سل از زندان مرکزی و مجتمع حرفه آموزی و کار درمانی کرمانشاه بازدید کرد.
دکتر ˈجمال میریˈ مدیر پروژه سل صندوق جهانی و هیات کارشناسی با بررسی برنامه های مراکز ایزوله، متادون درمانی و کلینیک مثلثی روند اجرای فعالیت های بهداشتی و درمانی زندانیان را مطلوب ارزیابی کردند.
معاون اصلاح و تربیت زندان های استان کرمانشاه که در این دیدار بازدیدکنندگان را همراهی می کرد، با تشریح فعالیت های حوزه سلامت، راهبردهای موثر بر ارتقا سطح بهداشت و درمان در زندان ها را برشمرد.
ˈفرامرز موسیوندˈ در ادامه با اشاره به اولویت های اصلی سازمان زندان ها تصریح کرد: اصلاح و تربیت بزه کاران و کمک به بازگشت شرافتمندانه آنان به جامعه نیازمند توسعه همه جانبه سطح سلامت روحی و جسمی زندانیان به منظور پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی است.
رییس اداره بهداشت و درمان زندان های کرمانشاه نیز مراحل و شیوه های بیماریابی و انجام اقدام های درمانی برای زندانیان نیازمند را تشریح کرد.
567
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن