تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821073643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج طرح تعاونی در بافق افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پنج طرح تعاونی در بافق افتتاح شد یزد - ایرنا - پنج طرح تعاونی در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان استان و شهرستان، در بافق به بهره برداری رسید.


به گزارش ایرنا ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این آئین با اشاره به اهمیت مبحث تعاون گفت: تعاون یک فرهنگ، اعتقاد و یک شیوه انجام کار است که باید به آن توجه شود.
محمدحسین ریاحی افزود: گروه های مختلف با تعداد افراد مورد نیاز می بایست گرد هم آمده و با سرمایه هرچند ناچیز ، در کنار یکدیگر قرار بگیرند و برای رسیدن به اهداف متعالی تلاش کنند.
وی ادامه داد: اکنون با توجه به مباحث اقتصادی که وجود دارد و نیز منویات مقام معظم رهبری ضرورت استفاده از پتانسیل تعاونی ها بیش از پیش مشهود و در تحقق اقتصادی پویا موثر است.
این مقام مسئول گفت: ما بایستی تعاونی ها را ارج نهیم و در حد امکان حمایت های مادی و معنوی از آن ها داشته باشیم.
ریاحی یاد آور شد: کسانی که نگاه تعاونی بر انجام فعالیت هایشان دارند قطعا از یک سری مزایا که قانون مشخص کرده است بهره مند می شوند.
رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق هم گفت: شرکتهای تعاونی آریا نخل، طوبی سبز، آجر زرین، نخل سبز مبارکه و حمل و نقل کوثر آرامش بافق از طرح هایی هستند که با هزینه ای معادل 12 میلیارد و 100 میلیون ریال به بهره برداری رسیدند.
علی اصغر نوری شادکام اضافه کرد: بخش عمده این طرح ها، ایجادی و یک مورد توسعه ای است که با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال 50 نفر به صورت مستقیم فراهم شد.
بافق با جمعیتی افزون بر 40 هزار نفر در فاصله 120 کیلو متری جنوبشرقی یزد قرار دارد.ک2
7543/1968
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن