تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818885967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلیس یاور اجتماعی مردم در چهارشنبه آخر سال است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پلیس یاور اجتماعی مردم در چهارشنبه آخر سال است شاهرود - ایرنا - فرمانده انتظامی شاهرود گفت : پلیس در کنار مردم و یاور اجتماعی آنان در چهارشنبه آخر سال است.


ˈ رحمت الله طاهریˈ روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا افزود : فرزندان غیور ملت در نیروی انتظامی در تلاشی بی وفقه و دائمی ،تمام توان خود را برای آسایش و امنیت بیشتر آحاد جامعه به کار گرفته اند.
وی تصریح کرد : جلساتی برای هماهنگی بیشتر با یگان های امدادی جهت پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال و جمع آوری مواد محترقه برگزار شده است و در سطح شهر کمتر صدای گوش خراش ترقه شنیده می شود.
وی خاطرنشان کرد : با اقدامی فرهنگی کنترل ارازل و اوباش ،تذکر و تعهد از این افراد نیز در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان شاهرود قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شاهرود تاکید کرد : با همکاری آموزش و پرورش و کارشناسان اجتماعی نیروی انتظامی ،جلسات آموزشی و توجیهی برای دانش آموزان ،نوجوانان و جوانان شهرستان شاهرود درباره مسایل چهارشنبه آخر سال برگزار شد.
طاهری بیان کرد : در مناطقی که بیشتر مردم حضور دارند و حساسیت بیشتری است پلیس با حضور نیروهای متخصص و کارآمد در حوزه مسایل اجتماعی ، برای کاهش دغدعه های مردم در کنار آنان قرار دارد.
وی گفت : پلیس با اقتدار بیش از پیش با مزاحمین و هنجارشکنان اجتماعی برخورد قانونی خواهد کرد تا به امنیت ، آسایش روانی و اجتماعی مردم ،آسیب وارد نشود.ک/3
7358/1496/608
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن