تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815345321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشكيل سازمان روابط عمومي در مناطق 20 گانه بهداشت و درمان صنعت نفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۴۶ق.ظ)
مدير كل روابط عمومي وزارت نفت؛ تشكيل سازمان روابط عمومي در مناطق 20 گانه بهداشت و درمان صنعت نفت مدير كل روابط عمومي وزارت نفت، با اشاره به نبود سازمان روابط عمومي در مناطق 20 گانه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، خواستار ايجاد سازمان ويژه روابط عمومي در تمامي مناطق شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اكبر نعمت اللهي؛ مدير كل روابط عمومي وزارت نفت در نشست هم انديشي روساي روابط عمومي مراكز بيست گانه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت كه صبح امروز(سه شنبه؛20 اسفند ماه)، درستاد روابط عمومي اين سازمان برگزار شد، بزرگترين چالش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت را نبود سازمان روابط عمومي ويژه در مناطق 20 گانه دانست و افزود: كمبود نيروي انساني و نبود امكانات مناسب سبب شده تا افراد از نقاط مختلف هر منطقه علاوه بر وظايف خود، مسئوليت روابط عمومي را نيز بر عهده بگيرند و اين موضوع باعث ايجاد يك چالش درسازمان بهداشت و درمان شده است.
نعمت اللهي با اشاره به مشكلات زياد پيش روي سازمان بهداشت و درمان گفت: همه كارمندان بهداشت و درمان بايد روابط عمومي خوبي داشته باشند و روح روابط عمومي در تمامي افراد دميده شود.
وي افزود: از آنجا كه افرادي كه به سازمان بهداشت و درمان مراجعه مي كنند و در شرايط جسمي يا رواني عادي نيستند، همه كارمندان سازمان موظف به همراهي كردن و كمك به اين افراد هستند.
نعمت اللهي از مديرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خواست تا دوره هاي ويژه آموزشي را براي كارمندان روابط عمومي در نظر بگيرد و همچنين پيگيري هاي لازم براي ايجاد سازمان روابط عمومي در تمامي مناطق سازمان بهداشت و درمان انجام شود.
وي براستفاده از شبكه هاي اجتماعي و تكنولوژي نوين ارتباطي تاكيد و از رئيس روابط عمومي سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خواستاراستفاده از تكنولوژي هاي نوين به منظور ارتباط پويا و فرد به فرد با تمامي كركنان و مخاطبان سازمان بهداشت و درمان شد.
وي همچنين ضمن ابراز تأسف از وضعيت مراكز درماني صنعت نفت در برخي از مناطق 20 گانه از همه مسئولان روابط عمومي اين مناطق خواست تا نسبت به اين وضعيت واكنش نشان دهند و با اطلاع رساني درست و منطقي مسئولان را وادار به پيگيري و رفع نواقص كنند.
اين نشست كه با حضور روساي روابط عمومي مناطق 20 گانه و نيز مدير عامل سازمان برگزار مي شود به مدت 2 روز ادامه دارد و پس از ارايه گزارش عملكرد سال 92 از سوي تمامي روساي روابط عمومي، برنامه عملكرد سال 93 را نيز ارايه خواهند كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن