تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821078670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی با جدیت صورت می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی با جدیت صورت می گیرد کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت: نظارت بر عملکرد دستگاه های خدمات رسان با جدیت صورت می گیرد


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈعبدالله عزیزیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با پایگاه خبری استانداری افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام سال جدید و سفر میهمانان نوروزی به استان و لزوم ارائه خدمات مناسب به مسافرین از سوی دستگاه های خدمات رسان، بازدید سرزده و نظارت دقیق از این دستگاه ها با جدیت صورت می گیرد.
وی با اشاره به ظرفیت های مناسب کرمانشاه برای سفر میهمانان نوروزی افزود: از این ظرفیت باید برای رونق اقتصادی استان استفاده کنیم.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه استاندار و همچنین معاونین ایشان بر لزوم ارائه خدمات مناسب به مسافرین نوروزی تاکید کرده اند لذا دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری در راستای تحقق این موضوع، بصورت سرزده از نحوه خدمات این دستگاه ها بازدید خواهد کرد و چنانچه دستگاهی عملکرد و برنامه ریزی مناسبی نداشته باشد با چنین دستگاهی برخورد صورت می گیرد.
وی خاطرنشان ساخت: طی چند مدت گذشته از چندین دستگاه خدمات رسان برای ایام نوروز بازدیدهایی بصورت سرزده انجام شده لذا برای انجام بهتر امور هیچ گونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گفت: چنانچه در ایام نوروز خدمات مناسبی به مسافرین نوروزی ارائه شود این موضوع به عنوان یک خاطره خوش در اذهان مسافرین باقی خواهد ماند و بدون شک کرمانشاه را برای سفر سال های آینده خود انتخاب خواهند کرد.
وی همچنین گفت: در چند روز گذشته از نمایشگاه کرمانشاه که هم اکنون به مردم کالاهای مورد نیاز را برای ایام نوروز ارائه می کند بازدید و از نحوه خدمات آن بررسی های لازم صورت گرفت.
567
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن