تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814679791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراخوان یک وب سایت جهادی برای حمله به فرانسه و ترور فرانسوا اولاند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
فراخوان یک وب سایت جهادی برای حمله به فرانسه و ترور فرانسوا اولاند

فراخوان یک وب سایت جهادی برای حمله به فرانسه و ترور فرانسوا اولاند
یک وب سایت جهادی مجموعه‌ای از پوسترها و اعلامیه‌ها را به منظور فراخوان حمله به فرانسه و ترور فرانسوا اولاند رئیس‌جمهور این کشور منتشر کرده است. به گزارش نامه نیوز، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

 "شبکه المنبر جهادی مدیا" که یکی از شناخته شده‌ترین وب سایتهای جهادی است، 6 پوستر را در فراخوان به حمله به فرانسه منتشر کرده و نوشته است: "ای فرانسه، بدان که ما ساکت نخواهیم نشست." این وب سایت جهادی، فراخوان خود برای حمله به فرانسه و ترور اولاند را به تلافی سیاستهای فرانسه در مالی و جمهوری آفریقای مرکزی عنوان کرده است.

بنا به گزارش شفقنا به نقل از رویترز، فرانسه سال گذشته نیروهای خود را برای مقابله با شورشیان اسلامگرا به شمال مالی اعزام کرد و علاوه بر آن، 4 ماه پیش نیز خود را درگیر بحران داخلی جمهوری آفریقای مرکزی کرد. در حال حاضر حدود 2 هزار سرباز فرانسوی همراه با 6000 نیروی حافظ صلح اتحادیه آفریقا، تلاش می‌کنند خشونت‌های فرقه‌ای بین مسلمانان و مسیحیان آفریقای مرکزی را متوقف سازند. بر روی یکی از پوسترهای منتشر شده در این وب سایت جهادی، نوشته شده است: "به گرگ‌های تنهای خود در فرانسه می‌گوئیم، رئیس‌جمهور کافر و جنایتکار فرانسه را به قتل برسانید، دولت ملعون وی را مرعوب سازید، و برای حمایت از آسیب دیدگان در جمهوری آفریقای مرکزی، آنها را مورد آماج بمب‌های خود قرار دهید."





1392/12/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن