تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819501582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرابورس میزبان پذیره نویسی دومین اوراق مرابحه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: توکلی:
"فرابورس" میزبان پذیره نویسی دومین اوراق مرابحه می شود
رئیس اداره ابزار های نوین مالی فرابورس اعلام کرد: شرکت واسط مالی خرداد یکم ،200 میلیارد ریال اوراق مرابحه با نرخ سود 20درصد و سررسید 2 ساله را شنبه هفته آینده در بازار سوم پذیره نویسی می­کند.


 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، علیرضا توکلی با اعلام این خبر گفت: شرکت واسط مالی خرداد یکم در راستای تامین مالی شرکت گلوکزان، 200 هزار ورقه بانام و قابل معامله به قیمت اسمی هر ورقه یک میلیون ریال شنبه 24 اسفند از طریق بازار سوم پذیره نویسی می­کند.
 
وی در خصوص پذیره نویسی 200 میلیارد ریالی اوراق مرابحه گلوکزان افزود: شركت تامين سرمايه نوين ،ضامن، تعهد پذيره نويسي و بازارگرداني اوراق را برعهده دارد كه با نرخ سود 20 درصد سالانه به مدت 2 سال هر سه ماه يك بار توسط شركت سپرده گذاري مركزي اوراق بهادار و تسويه وجوه پرداخت مي شود . همچنین عامل فروش كارگزاري تامين سرمايه نوين است.
 
توکلی خاطر نشان كرد: معاملات دست دوم اوراق، پس از پايان پذيره نويسي در بازار ابزارهاي نوين مالي فرابورس آغاز مي شود و سرمايه گذاران مي توانند با مراجعه به كارگزاران عضو فرابورس اقدام به خريد و فروش كنند.
 
وی با اشاره به این که كارمزدها و هزينه هاي پذيره نويسي توسط باني اوراق پرداخت مي شود تصریح کرد: خريد اوراق مرابحه با داشتن كد معاملاتي فعال انجام مي شود و تمام سرمايه گذاران با مراجعه به شبكه كارگزاري فرابورس مي توانند آن را خريداري كنند .
 
به گفته وی، سقف خرید برای سهامداران حقیقی 10 میلیارد ریال و حقوقی 50 میلیارد ریال تعیین شده است ضمن این که هيچ يك از كارگزاران مجاز به استفاده از كد خريد گروهي نيستند.
 
 بر اساس این گزارش، 26 اسفند سال گذشته ، شركت واسط مالي آبان به منظور تامين مالي غير مستقيم شركت گروه صنعتي بوتان و خريد مواد اوليه توليد آبگرمكن، نخستین اوراق مرابحه را به ارزش 301 ميليارد و 306 ميليون ريال در این بازار پذيره نويسي کرده بود.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن