تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801487569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگاه آموزشی مدیریت پسماندها در بروجرد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کارگاه آموزشی مدیریت پسماندها در بروجرد برگزار شد بروجرد-ایرنا- کارگاه آموزشی مدیریت پسماندها روز سه شنبه در بیمارستان کوثر بروجرد برگزار شد.


رییس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد در این کارگاه آموزشیبه آثار مخرب و سوء زباله ها و پسماندهای بیمارستانی اشاره کرد و گفت: زباله های بیمارستانی عموما آلوده بوده و اگر در دسترس افراد قرار بگیرد آنها را آلوده و بیمار نماید.
ˈ امیر ساکتˈ افزود: این زباله ها علاوه بر تهدید سلامت شهروندان، آثار نامطلوبی نیز در محیط زیست خواهد داشت که باید با مدیریتی صحیح جمع آوری و دفن بهداشتی شوند.
وی اضافه کرد: اجرای طرح تفکیک زباله های شهری از مبدا نیز برای شهرستان بروجرد ضروری است و علاوه بر کاهش حجم زباله ها، تسریع در جمع اوری و کاهش هزینه ها و بازیافت برخی از آنها، آلودگی محیط را نیز کم خواهد کرد.
وی همچنین بر نقش سازمانهای مردم نهاد در اجرای مدیریت پسماندها تاکید کرد و گفت: تشکلهای غیر دولتی در زمینه حفاظت محیط زیست و عرصه های طبیعی نیز باید تلاش بیشتر در جلب مشارکتهای مردمی در این حوزه داشته باشند.
وی افزود: اجرای طرح تفکیک زباله توسط شهروندان، عدم سوزاندن زباله ها در سطلهای زباله داخل شهر، عدم تخلیه نخاله های ساختمانی و زباله های کوچک در معابر همه می تواند به داشتن شهری پاکیزه و هوایی سالم کمک کند.
در این کارگاه آموزشی جمعی از کارکنان بیمارستان کوثر بروجرد حضور داشتند.
7189/542
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن